Separate names with a comma.
Är det så att det är kontaktfel i högtalaren eller kontaktfel där högtalaren kopplas in?? Ngn som vet?? /Jonas
Hej! Har inte haft något problem med min Defy tidigare... men idag hör jag inget från högtalaren. Jag hade den på ljudlös då problemet uppstod...
Hej! Hur gör man då? Måste man inte ha android 2.2 då? /Jonas
Hej! Jag vill koppla min Defy till datorn (med win 7 pro 64) för att använda telefonens internetåtkomst till att surfa. I telefonen har jag...
Hej! Jag har ju inte testat med några lurar utan ville få radiosignalen skickad till datorhögtalarna (som har inbyggd förstärkare). Får se om...
Hej! Försökte koppla min DEFY till ett par datorhögtalare via en 3,5 mm stereokabel. Inget ljud i högtalarna.... :( När jag testade med en...
Hej! Har tittat på dessa tidigare... Det krångliga momentet verkar vara när man ska värma loss skärmen från ramen... Sedan verkar det inte...
Hej! Jag är nöjd med min DEFY. Har inte haft någon annan Androidlur innan så jag kan inte jämföra med någon annan tillverkares funktioner och...
Jag förstår kopplingen... men om inte funktionen hos digitizern/glaset kan garanteras känns det osäkert... /Jonas
Hej! Hittade det stället och några till, men ofta måste man köpa minst 3 displayer... och det är ju inte så intressant. Köpte mobilen på...
Hej! Olyckan var framme tidigare idag... :cry: Luren ramlade ur fickan, studsade på kanten och landade sedan med skärmen ner... När jag...
Hej! Är på gång att köpa en ny lur... Alternativen är följande: På Nymobil: Desire med Telenor Surfa Bas för 199:-/månad i 24 månader...
NetOnNet Hej! Vill man ha en butik att beställa från så har NetOnNet den som beställningsvara nu... /Jonas
Hej! Pratade med Netonnet precis. Enligt deras kundtjänst skulle leveranstiden vara två veckor! :) Men tjejen verkade inte helt säker... det...
Hej! Var precis inne på Prisjakt och såg då att man kan beställa Defy:N via Netonnet... Får se om de kan leverera snabbare än Webhallen... /Jonas
Beställt en DEFY på Webhallen Hej! Var inne på Webhallen tidigare idag och pratade med en av säljarna, han berättade att man kunde beställa...