Separate names with a comma.
Ska du göra en porrfilm? Med tanke på att du ska filma på natten och behöver ett stativ?:P
Ja språket, d.v.s. du kanske inte får swype på svenska. Sedan får du kanske till och med update till t.ex. 2.2 före din brorsa med tanke på att...
Vad du ska göra innan du packat upp telefonen vet jag inte riktigt. Kanske se en film eller läsa en tidning? Men vore jag du skulle jag packa upp...
Om du hänger med i SGS forumet så skulle du vetat att det finns en till uppdatering och man använder samma metod men man ändrar just dom där...
Nån som kan säga vad det ska vara på dessa värden? "SoftwareRevision"= ? "ProductCode"= ? "HIDSWVER"= ? "DEVCONINFO"= ?
Har orginal JF3 och finns inte någon uppdatering för mig iaf.
Som vanligt kan man inte jämföra abbonemang med kontantpris..
Minns i Desire forumet att då var problemet tvärt om, att det bara lät i lurarna och inte ur telefonen.. Inte lätt att göra alla glada :P
Iallafall jag är inte så begåvad när det gäller att trixa hit och dit med installations filer. :P Så det vore snällt om du kunde pm:a en länk...
Har ägt en Desire men byta till SGS då jag lyckades pajja skärmen. Svaret är nej. Finns ingen som helst rosa nyans vid låg belysning på skärmen.
Jahopp.. Fick just ett telefonsamtal från Noyes.se efter att jag skickat in min telefon med spindelnät på glaset. Notan blev på 2900. 2600 för...
En fråga till er som använder Launcherpro på SGS'n: Går det fortfarande ha appdrawern som finns i touchwiz, medans man har hemskärmarna i...
Funderar verkligen varför man vill ha en Iphone 4? När den kostar runt 9000kr och tappar täckningen när man håller i den.. Nej, nog finns det...