Separate names with a comma.
Market, men det gjorde det inte i någon av föregångarna 2.3.4 versionerna heller! Har dock endast testat via wifi då jag är utomlands. Och jag...
Kolla in Theft Aware, finns på market. Det har jag och det funkar bra. Byter nån simkort till nåt du själv inte satt som "trusted" så skickar...
Samma problem...enda lösningen är att ta bort batteriet :(
@ mumimpappan. Kör du över 3G, ty det gör jag (port 7070) men vill få ljudet i osynk efter typ10 min, märkt av det nåt? Så e lite jobbigt at se en...
SGS har Gorilla glas och jag har inte haft skärmskydd sen inköp och haft den bland nycklar och annat skit i fickan utan att få repor på...
Hej! Är det någon som har erfarenhet eller vet om nån av nuvarande moddar för Froyo 2.2 sgs har stöd för 2g/3g auto toggling program som t.ex...
Körde JPK innan och körde med kies register reg före update, och sedan updaterade jag via en äldre version av kies. Allt gick bra men såklart var...
"Kontrollera datumen på .nv_data.bak och .nv_data.bak.md5 files. Om de är från tidigare än 08/26/2010 så kan du fortsätta, om de är senare kan du...
Hejsan! Fungerar den här metoden att nedgradera från I9000XXJPK rootad (Froyo 2.2 Europeisk)? Eller måste man flasha om med odin3? Jag skulle inte...