Separate names with a comma.
Har fått ett problem med det här typ 10 gånger. Det är ofta vid samtal. När skärmen släcks går det inte tända den igen. Den tänds igen när...
Måste vara något med A-Jays. Köpte precis ett par för två dagar sedan. Det knastrar när man rör pluggen fram och tillbaka och trycker man lite...
Snyggt. Var har du hittat ditt wallpaper? Dela? Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2 Snodde wallpapern från en fotograf på 500px....
[IMG] Swipe:ar uppåt på skärmen för att få fram app-drawer.
Här är en bild från Engadget som visar HTC X och det ser ut som att det sitter en Notification Led i högtalaren...? [IMG]
Testa att logga in på Googles tjänster via exempelvis gmail.com. När du är inloggad kan du gå till music.google.com. Då borde du komma till...
Jag fick min retur godkänd från Komplett. Dock utnyttjade jag bara deras Öppet Köp-policy. Hade väl egentligen kunnat lämna tillbaka telefonen och...
Jo. Kontaktade Komplett.se som jag köpte telefonen av (deras första leverans). De sa åt mig att vända mig till tillverkaren. Vände mig till...
Ni som har problem. Min skärm ser ut så här. [IMG] Har kontaktat både återförsäljaren som säger att jag ska kontakta Samsung, samt Samsung...
Precis. LTE-versionen är 0,5mm tjockare. Så det lär inte vara någon skillnad alls. Beställde också ett SENA CASE nu.
Hehe. Måste kommit upp nyligen. Får väl beställa en sån också. Det är ju inte dyrt direkt. :D EDIT: Ah, han skickade tillbaka pengarna för första...
Här är en pouch, likt den på bilden på Ebay. eBay - New & used electronics, cars, apparel, collectibles, sporting goods & more at low prices...
Hehe. Om jag tar en bild på mjukvaran så har jag inte heller några banding-problem... Du får ta en bild med en kamera om du ska visa hur skärmen...
Min ser ut så också. Märkbart på inställningssidan och vissa gråa grejer i market (verkar vara gråa gradients och mörkgråa partier). Mitt ser dock...
Fick från Komplett idag. PoP i Stockholm. Beställde tidigt i december. De verkar fått in ganska många. Det står Komplett två gånger i...
Hörde med komplett och även om det står att den är levererad på order-sidan så verkar det vara en fördröjning på en dag (betyder tydligen att den...
Min är Skickad. Står att den är levererad till Pick-up-Point. Står i mail-kvittot att det går hämta när man fått SMS. Måste man vänta på att man...