Separate names with a comma.
Du kan i princip inte skicka till någon annan som ska lösa ditt problem då i stort sätt alla återförsäljare och operatörer skickar telefonen till...
Vet inte, pratat med 3 personer nu som inte verkar kunna avsluta ett enkelt ärende. Har t.o.m. ett konto på mobylife med min mobil och allt nu men...
Jag skrev i min förra långa post om samtalen, men första gången jag ringde så fick jag extremt dålig info, först sa han att han inte kände till...
Hur orkar jag ens, så efter min förra post med alla problem med support och allt så får jag kontakt idag av en lite högre uppsatt support manager...
Så som jag förstått det efter telefon hela dagen med både återförsäljare och Huawei så har Huawei hos sig fixat problemet och har endast "fixade"...
Inte helt insatt i just det, men på lådan för telefonen (som man får den i) så finns ju serienummer, batchnummer och modell namn, t.ex. LYA-L29...
Suttit i telefon med Comviq nu på morgonen som först säger att de inte har någon information om detta problem, de kontaktar sitt lager för att...
Indien har ju CID 038, har någon listan på i vilken ordning de skulle komma (CID-vis)?
Ej rootad så tyvärr inte så snygg [img]