Separate names with a comma.
Tja får inte mina live väder bakgrunder att funkar. Dom är alltid på sol eller natt. Mvh
Okej, vilken tur då! Tack för infon.
Var in och tittade på batterianvändning och såg att displayen drar 73% (?!!!) I vanliga fall ligger den på 50% ungefär, och ja. jag kör på lägsta...
Bytte ifrån LG optimus 2X
Fick det att funka, tack för hjälpen. =)
Har bestämt att jag ska unroota istället, men filen som han länkade var ju en .exe fil. Hittar den inte med odin, please help :(
Hur ändrar jag det då? o_O
Eller om jag ska skita i att unroota och lägga in Cognition, men förstår ingenting om hur man ska göra, har läst guider men "hajjar nada"!
Det är ju en .exe fil? :p
Men den där filen kan jag ju inte köra i Odin?
En vild gissning, ska jag använda denna? XWKE2 Firmware info PDA:XWKE2 PHONE: XXKDJ Generic NEE (Nordic): Multiupload.com - upload your...
Vill Unroota min SGS2, men hur f*n ska jag göra? har läst igenom om att man ska flasha in en ny kernel, vart kan jag hitta en sån? Mvh "lost...
Hej igen! har varit borta ett tag, men har läst lite och funderar på Fearkills ROM, och tack för beskrivningen. Är som sagt en riktig noob, vet...
Hittar liksom inga "nybörjar guider" är helt lost när jag sitter och läser! :o Hmm, polaren snackade om att han hade Darkys rom 9,6 med darky...
Hejsan alla Android:are! Fick hem min o2x igår och vill roota och byta ROM på den, är ny för hela Android grejen. Så skulle behöva ha lite...
Hmm.. utveckla gärna lite mer, förstod inte så mycket av "minimalistic text". o_O
En lite dum fråga kanske, men hur får jag fram så jag ser batteri procent? :innocent: EDIT: Gick från iPhone till o2x:an idag och är än så länge...