Separate names with a comma.
Tjenare! Har verkligen sökt efter den här appen och har inte hittat den. Jag har sökt bland de populäraste appsen och försökt att söka på flick...
Hej! läser hela tiden på den här sidan att det inte kommer någon uppdatering till era svenska magics (32a) men jag har en 32b och undrar när min...
en till fråga, det står ju att den kommer med root. måste jag ha rootat min telefon innan? kommer rooten med bara så där helt plötsligt eller?
Tack bernard
hejsan, är jätte dålig på detta men måste fråga för denna rom som du länkar är väldigt intressant för mig! jag har själv en 32b från tyskland...
03F95
Hej! har några vänner som har iphones och sitter o lirar facebook pokern (zynga). har sökt på market men inte hittat, så jag undrar om de är...
mobil.se http://www.mobil.se/artikel/granssnittet_sense_till_htc_magic_mob_adm_090817011734-110.html här skrevs det väl också om det?
nu kommer man väl att slippa allt det här med de (sega?) inoficiella romen. nu kommer ju android att släppa hero rom gratis hela oktober om jag...
är detta ett vanligt problem eller? hade tänkt att köpa en hero men blev lite rädd när jag börja läsa denna tråd!
hej, är osäker om jag ska köpa en hero eller magic. har tänkt köpa en billig magic från tyska ebay som kommer med vodafone logo. Har läst och...