Separate names with a comma.
På min S4 tar det helt plötsligt ca 7-8 sekunder innan skärmen tänds upp från viloläge och när man tar telefonen från örat (om man kommer till...
Jag testade nu med 4.2.2, då fick jag IMEI 0049, gjorde återställning med SAManager och fick tillbaka 3524... men inte mitt riktiga. =(
Har försökt det, med samma resultat. När jag uppgraderade till 4.1.2 förra året la jag in stock med Odin och den tappade bort IMEI.
Misstänker att det inte är det "vanliga" problemet med EMG4, utan samma problem som när jag uppgraderade till 4.1.2, då fick jag också fel...
Efter att ha testat "allt" lyckades jag installera m0_UBUGMK6_Debloated.zip. Nu får jag ingen ordning på EFS-foldern. Gjorde en img-backup innan...
Jag försöker lägga in I9300XXUGMK6 via CWM. Först fick jag error på "signature", bytte till en nyare CWM, kör nu ClockworkMod Recovery v6.0.4.6....
Jag har I9300XXEMD4 idag, vilken version ska jag välja för 4.3? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Fick ordning på det med ARIZA Patch (hos XDA). bvb: Tack för att du fick in mig på rätt spår, hade inte tittat på IMEI-numret.
IMEI-numret på kartongen & på etiketten under batteriet stämmer inte med det på telefonen. Basbandsversion: I9300XXEMB6
Nu har jag till slut lyckats uppdatera till I9300XXEMD3, dock kan jag bara ringa nödsamtal! Har även testat med I9300XXEMB5, men det är samma med...
Låter betryggande, men jag väntar ändå tills jobbtelefonen är tillbaka. ;-) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Har lyckats få ner den större ROM-filen. Men har inte vågat prova än då jag brickat både jobbmobilen och frugans telefon, båda Xperia Go och jag...
Stannar vid 87% varje gång jag försöker ladda ner den. =(
Försökte uppdatera igen med Odin, funkade inte idag heller. Så här ser det ut: [IMG]
För ca en vecka sedan tar det fyra-sju sekunder att tända upp skärmen. Kommer man till röstsvar hinner svararen gå igång innan skärmen tänts upp...
Inatt drog den 0,8%/h, är det ens möjligt? :) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Låg på ca 10%/h när jag skrev inlägget, hittade ett engelskt forum där det rekomenderades att ta ur batteriet ett par minuter. Gjorde det och har...
Har sedan ett par veckor haft problem med dålig batteritid. Kör med 4.0.4 och telefonen går från 100% till död på 10-12h, på den tiden använder...
Funkade inte heller, triangle away har iaf gjort vad den ska. Har försökt med I9300XXELL4, I9300XXEMA2 & I9300XXELLC utan resultat.
Inga förslag på lösning? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Har försökt uppdatera min S3 via OTA, men det misslyckas varje gång, i Kies får jag "Din enhet stöder inte programvaruuppgradering via Kies". Nu...
Jag har en Arc S med låst BL och JJ Hybrid 3.2, jag skulle vilja överklocka den lite, men hittar ingen bra app. Några tips?
Fick inte min Arc S att fungera med SEUS, uppdateringen misslyckades och telefonen gick inte att starta. Däremot fick jag den att fungera med...
Lyckades flasha om telefonen mha fjärde inlägget på den här sidan: http://talk.sonymobile.com/message/141138#141138
Uppdaterade min Arc S för en stund, men i slutet fick jag ett meddelande om att uppdateringen misslyckades och nu kan jag inte starta telefonen....
Djtaand: Funkar inte den vägen heller. Samma problem som vilse...
Hur gör jag det? Kör med facebook-appen som är utgiven av facebook.
När jag försöker ladda upp en bild till facebook från min Arc S så tickar mätaren på med 20% per steg, när den kommer upp till 100% får jag ett...
Låter kanon. Är den vanlig lampa eller LED? Läste någonstans att det skulle vara en vanlig lampa, men det låter lite märkligt.
Kan man använda foto-lampan i Ray som ficklampa? Om inte, lyser den hela tiden när man tar kort eller blinkar den bara till när man knäpper av?...