Separate names with a comma.
Hej! Öpptäckte precis att högtalaren där nere tydligen bara har skyddet fastlimmat! Och det är nu en buckla har uppstått så att skyddet inte...
Läste att en buggfix för högtalarbuggen osv kommer nästa vecka :) Skickat från min D5503 via Tapatalk
Jag upplever kameran seg helt plötsligt när jag tagit kort, tar tid innan jag kan ta kort igen! Tips på bra kamera appar med enkel anpassning som...
Du har inte tagit bort skydsplasten för skärmen va? Läst att om man tar bort den kan en del problem komma Skickat från min D5503 via Tapatalk
Jag har varit med om liknande, båda gångerna har det varit.instagram som crashat.. Men det var i 4.3, har inte varit med om det i kikat ännu....
Jag tycker kameran har blivit något bättre i manuellt läge, tidigare har det blivit en lite gul tendens på fotona men nu är det i princip borta...
Fler söta gubbar i Sonys tangentbord [IMG] Skickat från min D5503 via Tapatalk
Källa på det tack. Skickat från min D5503 via Tapatalk
Jag är nöjd med min! Det jag har störts problem med är när man pratar i telefon och spelar samtidigt och vill sänka volymen via telefonens...
Främre kameran ser jag som värdelös.. Grönt brus vid dunklare ljus Skickat från min D5503 via Tapatalk
Jag tycker auto läget fungerar fint då jag vill ta upp den snabbt och fota Skickat från min D5503 via Tapatalk
Kan rekommendera "beanstalk" rom om ni vill ha en bra och stabil kitkat rom! Kört den i ca 1 vecka och har inte stött på något problem! Skickat...
Angående batteriet.. ZR presterar ju bra med sitt 2300mah.. Och det är samma upplösning på skärmen som Z1c.. Z1c bär ju en processor som drar...
Tack för svar!:) Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Har Sony fixat så kameran inte slutar funka efter man har låst upp boatloadern? Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Såhär ser min Nexus 7 ut idag. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk