Separate names with a comma.
Varför blandar du in datorn i ekvationen? Surfa in på apkmirror med din telefon och ladda ner den direkt. Du måste tillåta installation från...
Tack! Det funkade ju klockrent ;)
Nu har jag haft mobilen inställd på engelska hela natten men inte ett spår av några appar som rör skärmdump eller studio. Kan se studio i google...
Ny kund hos Telia och blev lovad telefonen i början av veckan, men inget händer. Ringde precis kundtjänst och efter att ha gjort alla val,...
Hmm... jag tror att jag kan ha löst det. Kanske. Jag klickade bort det här med att vissa personer får störa via meddelanden, samt raderade alla...
Jag kör i princip alltid på ljudlös, fast med vibration. Väntar jag inte ett viktigt samtal så kör jag alltid det läget. Vad var det där med en...
Det är precis alla appar som kan störa, WhatsApp, sms, mail osv. Inte bara de appar jag tillåter att störa, utan verkligen alla som skulle ha...
Jag får inte stopp på det. Den vibrerar trots DND och jag vet inte vad det kan vara för inställning. Sjukt störigt... mest eftersom den har väckt...
Hej! Märkligt att din inte vibrerar, men min gör det. Tack för skärmdumparna, det enda som skiljde mina inställningar från dina var att jag hade...
Tja, Min Pixel 7 vibrerar även om jag har en i stör ej-läget. Extra irriterande är det på natten och i natt var det extra störigt eftersom den...
Detta är ljuv musik för mina öron. Tack! Det blir nog till att skaffa en 7:a snarast. Tack igen!
Ingen alls? Någon måste ju testa detta, om inkommande samtal tänder skärmen trots att sensorn är blockerad. Please ;)
Okej, men det kanske finns inbyggt men att möjligheten att slå av och på inte finns. Det är egentligen mest för inkommande samtal jag vill veta...
Tja, För många år sedan hade jag en Google Pixel 3a. Den bästa telefon jag någonsin haft med undantag för en sak - telefonjäveln svarade på...
Har kontaktat Verisure och ställt frågan om L3 är kompatibelt och de svarar såhär "Det kommer finnas möjlighet till att integrera Yale Doorman lås...
Säkert är det så men det är ingen permanent lösning för mig då den oftast svarar utan att jag ens märker det. Det är sjukt störigt! Kan dessutom...
Inte kommit fram till någon lösning @jip ?
Jag har JÄTTEPROBLEM med detta. Har hänt flera gånger att den svarat, många gånger utan att jag ens märkt det. Har funderat på att göra mig av...
Och där kom Android 10! [ATTACH]
Jag förstår det som sagt inte heller. Har aldrig haft sådana problem med någon telefon tidigare och då pratar vi ett tiotal olika androider....
Min telefon ficksvarade för typ femte gången idag. Jag förstår det inte! Har försökt med Tasker och MacroDroid men de vill inte få till det som...
Nej, det har jag aldrig haft problem med heller. När mobilen ligger själv i fickan. "Svep upp för att svara" verkar vara en väldigt lätt rörelse...
Appar jag testat är bland andra Gravity screen, pocket mode, pocket lock och pocket screen lock och som jag skrev så är det ingen av dessa appar...
Nu har jag testat alla appar på ämnet "Pocket mode" och ingen av dom fungerar. Många låser faktiskt skärmen när närhetssensorn är aktiverad...
Nej, den inaktiverade inte fingeravtrycksläsaren men den ser till att skärmen inte tänds upp. Tror jag...avinstallerade den ganska snabbt. Ska...
Nej, det är sant. Jäkligt märkligt att de inte har en funktion för det. Sjukt egentligen att skärmen vaknar av ett telefonsamtal i fickan. Varför...
Säker på att det är ett medvetet val? I så fall blir jag mycket förundrad. Då sjönk mitt betyg på telefonen med fyra stjärnor på direkten...
Har kört 3a i någon vecka eller två och en sak stör mig som f-n. Kommer ifrån en Oneplus 5 så detta är ju en fet uppgradering på alla plan. Inte...
Gött att det löser sig! Jag är sinnessjukt nöjd med min.
Rätt sjukt ändå.. precis ett dygn efter beställning så har jag den. De hade tom ändrat sista raden på klisterlappen på kartongen från DE till...
Fick precis välja utlämningsställe! Verkar ju gå galant detta :)
Jag beställde precis från tyska Google Store genom att lägga till SCHWEDEN efter min ort. Återkommer med resultat.. Uppdatering 23 juli 10:34:...
Håll inne fingret på nyhetswidgeten en sekund, och sedan när det dyker upp en papperskorg där nere där det normalt står TELEFON. Dra den dit så...
Jag har en fråga nu som jag inte kunnat lösa alls.. på ett par timmars försök. Det är så att jag lyckats synka ihop alla mina kontakter med...