Separate names with a comma.
Nej, den här är sjukt laggig. Underbart snygg, men med tiden slutade fler och fler saker funka och avslutas oväntat. Spotify, klockan...
Har fått de att funka nu, testade en annan version :) Vad är en wipe och varför borde jag ha gjort de?
Jag har kört med MIUI ett tag nu, cirka ett halvår, som jag installerade och laddade ner direkt från ROM Manager. Ville nu testa något nytt,...
Får det inte att fungera.. Vad mer behöver jag göra än att lägga in det på minneskortet och sedan "Installera ROM från SD-kort" i ROM Manager?...
Kan bara hålla med. Har haft den i två veckor nu :)
Glömde detta.. :o Hur ändrar man i omröstningen?
Hej! Skulle uppskatta lite hjälp här. I JD Ultimate (kanske finns i andra versioner också, vet inte), så går det att välja hur ofta e-post och...
Fixat!
Simpelt och snyggt, precis som det ska vara! [IMG] Uppifrån och ner: SiMi Folder SiMi Clock (med batteri och väder) Simple Calendar GO Launcher...
Precis som topic, vilken launcher använder du, och varför? Själv använder jag Go Launcher EX, av den simpla anledningen att jag tyckte den var...
Genom ota? Vad menas med det? :)
Tips på appar som inte behövs att ta bort när man har rootat? Tack för tråden TS!!!
Fattar inte riktigt hur man ser vilken app som drar mycket batteri med Watchdog..?
Hej! Köpte min telefon i torsdags, en LG Optimus 2x. Är helnöjd med telefonen, förutom en sak. Batteritiden är ju för fan heeelt bedrövlig....
Kanske någon redan har frågat, men hittar det inte. Varför ska man roota, fördelar/nackdelar?
Om vanlig återställning inte funkar, hur gör man då, då?
Haha, hittade det direkt efter att jag skrev inlägget.. Att jag inte orkade leta lite först :o
Och det gör man hur? Mitt batteri är också rent åt helvete, klarar inte en hel dag utan att behöva laddas framåt åtta-tiden. Och då har jag...