Separate names with a comma.
Jag är så himla sugen på att testa ICS men jag har bara använt mig av MIUI innan och jag undrar om någon vänlig själ vill säga hur man ska gå till...
Jag har miui ROM just nu och jag undrar vad ni tror om att hoppa på CM9 från just miui? Ser ju betydligt skönare ut iallafall. Min fråga är då;...
Jag är SÅ tacksam! Tack tack tack! Det funkade!
Tack för ditt svar! Okej, men jag hittar update.zip filen på min telefon, men fortfarande så står det som jag skrev ovan. Kan ett knep vara att...
Fick ett meddelande om att det fanns en uppdatering precis till MIUI. När jag trycker på "update" efter att ha gjort en backup så kommer jag till...
Hallå! Jag har ett problem med att spara min filer på mitt externa sd minne. Mina bilder, appar osv sparas i det interna minnet på min Optimus...
Är detta "frivilligt" eller ett måste om någonting skulle gå snett, att efter man rootat - så gör man en backup - lägger in ROMen, eller finns...
Okej! Bitarna börjar sakta men säkert falla på plats. Behöver man göra något mellan att du rootar och installerar ROM:en? Typ en backup på nu,...
Tack snälla! Tack! :) En fråga bara, Steg 3-6: Gör man det där i Rom Manager? Eller måste man starta telefonen och hålla ner typ volymknappar...
Skulle precis som föregående talare också uppskatta om någon kunde länka ett alternativ som går igenom hela processen. Jag fick hem min O2X och...
Anywhere innebär alltså i princip spotify premium? Låter ju för bra för att vara sant! Någon som har testat?
Tack! :) Ska fixa det direkt. Någon som har testat grooveshark, spotify liknande app? :)
De apparna man köper, kan man spara dom så man kan installera om dom senare vid ev återställning? mvh
Tack för all info som någon tidigare talare sa! Slog till och beställde en igårkväll :D Har en allmän fråga som jag hoppas någon här kan besvara;...
Tack så mycket! Ska fixa dom direkt. Någon som vet hur man ska göra med batteriet i början för att få ut mest av det? Alltså typ ladda 10 h,...
Hej alla! Efter att ha varit inne på detta forum under en längre period så valde jag nu att skapa mig en användare för att kunna få svar på lite...