Separate names with a comma.
Uppdatering på 14,25 MB uppdaterade min hox igår med denna och märker ingenting, där av gick jag hit för och se vad den gör, men har inte hittat...
Efter ett par timmars "meck" så ger jag upp, får inte Bluethooth och synk att lira ihop. Någon som vet om det överhuvud taget går att synka...
Hej Har just fått min Desire från Dustin. (Beställde 4/4) Hittar ingen instruktion för hur man flyttar all data från Heron till Desiren... Är...
Hummmm Såg att Dustin flyttat fram leveranstiden till 14 april.... Gäller det för andra ÅF:ar också, någon som har koll!
Övergav min N95 för en Hero för 3 månader sedan, ett rktigt lyft bortsett från kameran som suger i Heron,riktigt dålig är den. Såg att man lagt...
Bytte från Nokia N95 till en HTC Hero nyligen, kameran är riktigt dålig i Hero (N95 kameran är bäst i klassen) för övrigt är HTC Hero riktigt...
OK Jag reviderar min bild av SSO omgående, men jag loggar fortfarande in på ett gäng siter med användar namn och pass ord varje gång, där söker...
Jag letar efter ett SSO program, någon som känner till något samt var man kan hitta det? (SSO = programvara som lagrar användarnamn och passord...
Har nu efter lite "mek" fått allt och fungera. Min laptop vad inställd på att köra POP-format mot mailservern, vilket skapade problem för mobilen...
Har precis samma problem, Jag kör IMAP, vilket funkar bättre då jag läser mail både från min Hero ooch dator. Försökte lösa det med att...