Separate names with a comma.
Hittade lösningen till mitt problem. Hade en skyddsfilm över skärmen som lossnat lite på övre vänstra delen av skärmen, precis där prox. sensorn...
Samma problem som ovanstående. Måste ta ut batterier om ingen svarar eller liknande. Problemet har uppstått plötsligt. Någon som vet vad som kan...
Det har nu löst sig. Tog bort all musik från SDkortet, rescannade, la in det igen, rescannade och då funkade det! Tack för hjälpen!
nej, det har jag inte... ska se om jag kan låna av någon på jobb imorgon, återkommer!
nej, inga problem vad jag märkt, det är standard jag fick med min HTC Desire, samsung va märket på kortet. Förstår verkligen inte vad problemet...
Verkar inte fungera, den scannar och scannar men det händer inget. Någon som har något annat tips?
Tack, den scannar nu, men det tar en jävla tid, den har scannat i säkert en kvart nu utan att det händer något... antar att det bara är att låta...
Hur gör jag detta? SwitchPro är inget jag hittar på market.
Hej. För ca 2 månader sen när jag skaffade mobilen (HTC Desire) så la jag in en hel del låtar, vilket musikspelaren hittar utan problem. Nu när...