Separate names with a comma.
Tjänsten/appen "Hitta min mobila enhet" som tvångsskörs på min S7 drar 49% av batteriet säger den. Låter ju helknäppt. Telefonen varnar inte för...
Har nu pratat med telia och dom har startat om tjänsten och updaterat men det hjälpte inte. Får bara en massa meddelanden som: Det gick inte at...
Tack för svar! Upptäckte detta själv efter lite googlande och avinstallerade denna. Nu funkar den biten men MMS funkar fortfarande inte. Har...
Min Desire beter sig mycket märkligt! APN inställningarna ändrar sig till dessa automatiskt: APN: online.telia.seapndroid APN-typ:...
Bara den anledningen att man slipper trycka på power-knappen varje gång man ska väcka telefonen borde vara skäl nog att roota den. Så mycket...
Testade att roota telefonen och körde i Leedroid 2.2e. Verkar ju trevligt, men varför går market så jäkla segt? Den vill inte hämta ner program...
Ok nu har jag fått min laddare och den funkar utmärkt! Fick löda D+ och D- men det var enkelt gjort och det är ett mycket enkelt ingrepp.
HTC Sync kan inte ansluta till telefonen av någon mystisk anledning. Pluggar jag i usb'n så frågar telefonen efter vilket läge, väljer HTC Sync....
Den här kostar 20 kr inkl frakt hem till dörren från Kina men den behöver troligtvis lödas (D+ och D-) för att kunna ladda fullt ut. Jag köpte en...
Nu har jag skruvat isär laddaren och upptäckt minst 1 fel. D+ och D- är inte kortslutna så jag lödde ihop dem och nu står det "laddar ac" istället...
Det tvivlar jag starkt på. Står bara kinesiska tecken och 5V 1000mA på den. Fick den som ersättningsladdare från butiken i england. Den kanske...
Har ett skumt problem med min Desire. När den ansluts till nätladdaren (kinapryl?) så beter sig telefonen väldigt konstigt. Touchscreenen funkar...