Separate names with a comma.
Hej. Ne det är inte du som är trött eller trög. Men jag tror att jag är det för jag kollade lite recensioner om laddaren och på filmerna så fanns...
Hej. Har fått ett stort problem i mina ögon. Jag var så dum och körde in Nova Launcher Prime. Och den dum iden har jag inget svar på o_O. Och...
Funkar kanon Drlaban. Körde ett backup program mobilego verka funkar håller på att skicka över allt nu. Sen blir det att uppdatera till 4.1 :P Din...
DrLaban Jag kört in yakju innan men det är inge fara att köra allt på nytt? För jag är ju tvungen att låsa upp bootloade, så allt kommer ju...
Jag har forskat lite i mitt problem och jag tror jag hittat lösningen men jag har några frågor. 1 om jag låser upp mobilen raderas jag allt igen...
Hej. Jag får en död Android med en röd varnings triangel på när jag ska uppdatera till 4.1 igenom. För ett tag sen uppdaterade jag till yakju...
Skrev bara "fastboot-windows.exe oem lock" Så låste den sig Så haj på detta är jag inte. Så inga egna roms :) Men kan meddela att min samsungs...
Kan ju säga att jag lyckades hittade filen på en sida. Då har jag bara en sista fråga DrLaban Behöver man låsa oem. Och varför behöver man inte...
Hej Nu har jag låst upp oem. Men var hittar jag dom andra filerna som ska vara med? För han vägra köra dom andra koderna jag skicka in i kommando...
Nu gick det lite åt helsike igen :P Fattar inte varför det går så bra för vissa och sen skiter sig det på varje steg för mig men man lär sig...
Tackar igen men detta blir morgondagens projekt annars sitter jag här hela natten. :)
Jag är så avis :) Vilken sida hittade du det?
Hej Jag har läst lite som sagt det mesta som folk verka a strul med är steg nummer 3 och här sitter jag med samma problem :P Hittar inga...
Tackar DrLaban Jag anser nog mig vare en van data använder, Men har dock aldrig gjort så här med mobilen. Jag tänkte köra den första guiden och...
Hej Jag har en yakjuxw och fundra på att köra om det till en yakju Men jag har några frågor och be om ursäkt om dom är lite dumma :P 1 Är det...