Separate names with a comma.
Lite offtopic men jag bara måste :) iPhone 4 verkar helt grym, men oj vad roligt det var när jag i helgen fick sätta upp en Wifi hotspot från min...
Schysst, skulle du dessutom kunna jämföra de rapporterade sträckorna för att se om det skiljer sig markant mellan sgs och garmin? :)
Tackar, precis vad jag ville se!! Det där ser helt ok ut tycker jag, iallafall när man kör bil. De största problemen har jag dock haft när jag har...
Det vore helt underbart om någon med JM6 kunde ta en runda med myTracks/Endomondo och posta en screenshot för att se om GPS'en fungerar...
Jag har samma problem, kör med svenskt Swype och får stora i'n mitt i meningar... Mellon: Det finns svenskt swype om man flashar firmwaren till...
Här är guiden för SD-fixen. behövs ett SD-kort, lite linuxvana och/eller att man läser instruktionerna noggrant!...
Det är inte möjligt att det bara är indikatorn som visar fel? Kika på detta om det är orsaken:...
Jodå, jag kör G5 också och det fungerar mycket bra. Jag körde dessutom in SD-fixen för att lösa laggproblemen och telefonen formligen flyger fram...
Tänkte flika in lite mer erfarenheter av GPS'en. Jag hade stora problem med GPS-signalen med original-firmwaren. Signalen försvann fullkomligt och...