Separate names with a comma.
Har det dykt upp än eller? Helt stendött i denna tråden och inget (vad jag kan hitta) på market! Och eftersom jag är en av anti-Facebook...
4 april tror jag! Inte 100% på det dock men där i krokarna! :) Skickat från min LG-P920 via Tapatalk 2
2012-05-02 17:15 Posten En avi har skickats till mottagaren per brev 2012-05-02 16:37 Göteborg, Sverige Försändelsen transporteras 2012-05-02...
Fick med kolli id och kikade på posten men verkar inte som om den här skickats ut från 3 utan bara att elektronisk förhands information här...
Ja fantastiskt väder och one xen kan gott vänta! ;) hade i ärlighetens namn kunnat vänta gladeligen bara dom sa som det var! :) Sooooolsken! ;)...
Kan hålla med om att själva problemet inte ligger hos 3 utan hos HTC som inte kan leverera i farten vi begär! ;) MEN, man kan som så pass stort...
Det har dom sagt om min och frugan vita i snart en månad! "på torsdag får vi leverans"! Jag trodde att Telenor var struliga men det här...
Blir så jävla less! Beställde min lur den 4april! Snackat med 3supporten x-antal ggr! "den kommer i slutet på denna veckan" har varit ett stående...
För att få mer genomslagskraft i ett sådant mail är mitt förslag att alla kopierar det och skickar det själva, står inte ert namn med lägg till...