Separate names with a comma.
Jag (min sambo egentligen, men på min telefon) bör ha ett rätt oslagbart rekord på bana 14 då allt rasade ihop av sig själv innan någon fågel...
Efter uppgraderingen till Froyo, har browsern börjat stänga ned sig själv ofta. Lösning? Kan man ominstallera browsern eller reparera den?
Nämen vad fasiken Tycker jag har provat alla varianter mängder med gånger. Antar att du kör med version 2... av HTC sync då du inte verkade...
Skrik till om du hittar en bra tredjepartsapp. Har bara hittat Companionlink och den verkar gå via Google-kalender vilket jag inte är intresserad...
Bra jobbat. Kan man anta utifrån att HTC har eskalerat ärendet, att dom är medvetna om att det föreligger ett problem i alla fall? Det är ju lite...
Tack för att DU gjorde det testet då det som sagt ställer till det och skapar en massa merjobb utan att man vet om det gör någon skillnad. Hatar...
Ajdå Låter ju inte helt lovande om supporten säger att andra fått det att fungera. Börjar snart jobba igen och kan jag inte använda kalendern i...
Hade inget eget serienummer till en wildfire men hittade den här länken som fungerade bra http://www.mediafire.com/?zplabey7qjsgq6f#1 Sorry....
Lyckades ladda ned version 3 och installerade den på datorn. Hittar min telefon men när jag försöker synka så får jag bara meddelandet att det...
Inte helt säker på om jag förstod det rätt men laddade du ned version 3 som finns för wf för att använda till Desire? Två frågor i så fall:...
Ok Tack för infon. Då kan jag anta att det finns det ett problem med den kombinationen och får istället hoppas att htc sync version 3 släpps för...
Någon som uppgraderat till Froyo och använder HTC sync för synkning mellan outlook och Desire? Jag får inte synkningen av kalendern att funka...
Kopiera händelser i kalender Någon som vet om det finns en app för att kopiera händelser i kalendern? Sjukt irriterande att det inte går. Sen...
Jag har försökt hitta en app för att göra en fullständig backup av hela telefonens innehåll så att ALLT kan restoras från en image eller liknande....
Applikation för att kryptera kataloger Hej Undrar om någon vet någon bra applikation för att skapa krypterade mappar på SD-kortet? Jag har ett...