Separate names with a comma.
Tack! Ja jag får nog ta och odla lite al-qaidaskägg och storma butiken och dra ett hot om dom vägrar ta in den och åtgärda detta! Detta är ju...
Nu får det faktiskt vara nog med mitt problem! Har haft min galaxy sedan ungefär mitten utav juli förra året, och har fortfarande inte haft lyckan...
Ja men vilket jävla fiasko! Vilket totalt efterblivet program! All kritik åt samsung alltså :) Luras på detta sätt...står att den senaste...
jaha...och nu ska jag trycka ytterligare eller? ;O http://www.ladda-upp.com/bilder/41531/r43f43fii
Jaja, kolla igenom detta är ni snälla och säg ifall de är ngt grymt på G eller ifall man kan skalla kudden o hoppas på bättre tider :)...
Dump?! ;O screenshot eller w00t?! Varit ute på resande fot i ca 6 års tid och då främst diverse u-länder, därav mina skills inom datorer :)...
Jaja då testar jag och hoppas inget dunderskumt händer och att luren åtminstonde går igång igen haha :) betvivlar dock starkt att jag skulle...
Hallå gubbs! Ny här men följt flitigt utan att regga mig :) Iaf...har bara kies som slutar på 80 atm, och när jag plugga in luren som precis varit...