Separate names with a comma.
Kan ni sluta fylla tjöta om batteritider, det berörde ju inte mig, och återgå till mina frågor. Var ju faktiskt jag som stal tråden först :p
Batteriet på Nexus är inget problem för mig. Vad har ni för erfarenheter med Cyanogenmod? Vad finns det för nackdelar/risker med att köra den om...
Lånar tråden lite då jag har precis samma fråga. Har varit helt inställd på att skaffa Nexus men det visar sig att priset inte är så bra som...
En sista koll innan denna dör ut helt. Är det verkligen så att ingen har nått att säga om ämnet? Får jag ett "nej det är omöjligt" så är jag nöjd...
Har ett problem som jag verkligen hoppas går att lösa. Kör en app på jobbet för att bla. skapa och hantera arbetsordrar. Dem som är...
Har en app på företaget som hjälper oss att sköta bla. arbetsordrar. Den lägger förutom i sin egen app in alla inbokade ordrar i plattans (nexus...
Hej. En liten fråga. Går det att få med Labs funktionerna ifrån Google kalender in i min nexus 7? Tänker just nu på labben "dölj morgon och...
Är benägen att hålla med. Har bara pillat med den i ett dygn nu och den känns väldigt bra i övrigt men det är ett stort minus. Någon har hittat en...
Så här ser det ut under min Trådlöst och nätverksinställningar meny: PS. Wifi-direkt finns även på min, vad är det?
Vi har köpt in ett gäng med Nexus 7 på företaget och en av funktionerna som vi väldigt gärna hade velat ha var just wifi-delning, så detta känns...
Hej. Är helt ny i både platta och androidvärlden. Har precis införskaffat en Nexus 7 32gb 3G. Sitter och försöker skapa en hotspot med den men...