Separate names with a comma.
Batteriet blir bättre å bättre, mellan 7-9 tim slärmtid nu:):cool:
Helt ok första laddningen och uppstart av luren...
Ja vid stillbilder, starta en 4k film och jämför med en bra skärm från sony Samsung eller till och med iphone så är den riktigt dålig
Någon som tycker upplösningen är helt värdelös på P20 PRO vid hd video? Gjorde jämförelse med min Sony Z5 och den hade sjukt mycket bättre slärpa...
Tyvärr då strular live uppdateringen med Java avstängd, men misstänker det kan spara med den av
Kan man undersöka vad som ligger å drar lite mer detaljerat?
Hittar ingen vettig, testat Google. Boat, next, dolphin, Firefox, batteriet pallar ca 06:00-17:00 webbläsarna som suger ut batteriet
Mobilradio är det aktiv sålänge man är inloggad på någon sida fast skärmen är släckt?
Detta står man inte ut med[ATTACH][ATTACH]
Ska kolla in den [emoji4] Har den vanliga
Hej! Någon som har koll på strömsnåla webläsare? Har opera nu och boat innan men dom har en viss förmåga att slakta batteriet.. Mvh
Från 55000 till ca 83000 på antutu efter uppdateringen. Betydligt rappare nu[emoji106]
ok jag har avaktiverat Chrome och kör på opera, gör alltid en systemåterställning vid större uppdateringar, en omstart löser det tillfälligt :-)...
Hej! någon som vet om det är en fix på g för att lösa högtalarproblemet? ljudet kommer från den övre högtalaren när man lirar spotify eller kollar...
Har för mig att jag hittade en inställning med enfingers zoom kanske avaktivera den? Men nu hittar jag inte den funktionen längre:-S Skickat från...
[IMG] Det är här det tar stopp, funkar inte med den automatiska synken.. Fattar inte riktigt vad som ska fyllas i :-S Skickat från min C6903 via...
Några nyhetet angående 4.4 någon?:-) Skickat från min C6903 via Tapatalk
Hej! Vet inte om jag är trög eller dylikt men lyckad inte synka min hotmail/outlook med touchdown, har googlat men inte blivit hjälpt av det, Så...
Tackar verkar vara precis det jag söker:) Skickat från min C6903 via Tapatalk
Såg det nu när jag läste igenom beskrivningen Skickat från min C6903 via Tapatalk
Någon som vet om man kan göra nya mappar i fotoalbumet eller tipsa om någon bra app för ändamålet? :) Skickat från min C6903 via Tapatalk
Tackar för svaren :) Någon som vet skillnaden på free och betalversionen av solid Explorer? Skickat från min C6903 via Tapatalk
Hej! Finns det inte någon filhanterare i z1an som tex samsung har? Skickat från min C6903 via Tapatalk
Hej! Är grymt sugen på en z1a men retar mig på att displayen utnyttjas mindre än på min s3a, xz1an har större display men vid surf så är s3ans...
Vet att det sitter ett splitterskydd, och jag har ett ganska tjockt skydd på s3an men är z1an skärm extra ömtålig? Sent from my GT-I9300 using...
Är det någon som har koll på det? Den känns nästan plastig burkig när man knackar på den med naglarna gämfört med s3 Sent from my GT-I9300 using...
Fick 4,3 ota i går olåst lur och har telesnor:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Tack för svar! Hoppas den infon stämmer och att det går lite snabbare än så:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Hej! Någon som vet när 4.4 rullar ut till Z1an ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
I mörker tar den sämre bilder än min S3a, blir gryniga bilder vid dåliga ljusförhållande.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Funkar kanon jb.. batteritiden bättre, lätt 1-2dygn bättre flyt mm.. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Fått mycket bättre batteritid.. Från ca ett dygn till 1,5 dygn. Luren flyter på bättre också:) Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Tackar för tipsen, ska kolla det med usb porten!! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ok har testat att ta ut batteriet. Fabriksåterställning, men inget verkar funka.. Finns det inga andra trix man kan göra? Sent from my GT-I9100...
Ok lugnt, men vet inte om detta problemet kom i samband med uppdateringen. Inte så ofta man stänger av luren! Undrar bara om någon varit med om...
Men om du orkar kan du kanske skicka en länk angående problemet, hittar inget när jag söker angående det!! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Har läst ett par tusen trådar här, detta handlar inte om att telefonen startar om sig. Den går inte att stänga av!!!!!!!!!!!! Sent from my...
Någon som varit med om att telefonen inte går att stänga, utan den startar bara om sig hela tiden? Är uppdaterad till 4,0 och har provat men...
den är i tryckt så mkt det går, provat med en annan kabel också
Har kopplat in spotify i bilen via aux ingången men får bara ljud i högtalarna bak,, någon som har lite tips på vad man kan göra åt saken?