Separate names with a comma.
Någon som har tips på bredare fotplatta, hur bygga, och hur fästa? Mitt styrlager (om det är som på min motorcykel) har fått sig en törn, och...
Var köper en billigast nytt batteri om det blir problem med det gamla?
Jupp, moddat! Snitt 27 är ok i alla fall!
Jag får ut max 33 innan den slutar gasa, dock krävs lite nedförsbacke och maxladdat batteri.
För mig, 68kg och typ fem kilo packning, kom jag 23 kilometer på original firmware. Efter modifikation, så att jag nu snittar 26km (har 13km enkel...
http://jsphoto.se/ - för snygga bilder!
Jag har "svajig" toppfart efter att ha flashat den med annan firmware. Upplever att den borde ha mer att ge, men slutar gasa tills den kommer ned...
Vad använder ni för telefonhållare? Vill inte köpa en som skakar sönder/tappar telefonen i 30km/h... Gärna utrymme för att koppla in telefonen...
Funderar på LED-strips undertill, några färdiga exempel på det? Den verkar snyggare än den andra i alla fall!
Någon som har köpt till skärm till scootern? Varifrån billigast?
Förutom att den är dyrare och har i princip samma prestanda som M365, ja.
Vilken app rekommenderas till iPhone och 1.3.8?
Igår körde jag 13 kilometer i typ 3 grader. Hade 50% batteri kvar när jag kom hem, total vikt jag+packning 75 kilo. Det här kommer bli toppen!...
Går det att boota m365 downg på Windows/Mac/Linux och flasha om scootern från datorn? Äger ingen android-enhet tyvärr. :(
Just fått hem en scooter. Vit, batteriet är från 28 oktober 2018. Jag försöker fixa in en ny firmware, men mobilen säger att det är en ogiltig...