Separate names with a comma.
Problemet tillbaka med senaste versionen Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Detta har funkat för mig nu i 4dagar så det verkar ok, tidigare har den börjat dubbla redan efter någon timme Skickat från min GT-I9300 via...
Tror inte det funkar. På s3 måste telefon vara olåst för att läsa nfc taggen. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Hej, vår lina funkar som den skall igen men problemet kvarstår uppåt 10-12 dubbletter på allt ifrån exchange. Någon som har en idé? Skickat från...
Kanske kan vara något vi hade i förra veckan med fortsättning denna problem med vårt internet samt vpn till servern som står på annat kontor. Får...
Tack för tipset. Funkar inte 100% men så nära det går, säger 98-99 finns lite brus där. Har dock inte hunnit gå igenom alla frekvenser ännu. Någon...
Jag provade med att ta bort kontot helt vilket endast funkade i 2 dagar sedan fylls de på igen Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Helt plötsligt någon gång slutet förra veckan började min s planner multiplera mina möten i outlook har jag endast 1 post men i telefon 6-7...
Hade varit en bra lösning om det inte varit så att jag har en Volvo med integrerade strong och gps. Blir inte snyggt att byta ut den. Skickat...
Är också på jakt efter en fm-sändare provat lite olika sista året men hittar inget som funkar bra med en Volvo v50 blir grymt dålig mottagning på...
Tack, provar detta när jag kommer hem. Märker att jag inte läst på tillräckligt nära det gäller nfc launcher. Tyckte det bara såg så smidigt ut...
Ah, kör redan Tasker har missat integrationen mellan dem. Klart värt att kolla mera på. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Skumt får kolla igenom trådarna och se om jag hittar programmet Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
SE funkar dock är det en begränsning i dem att de rymmer väldigt lite info. Köpte själv för en vecka sedan och funkar smidigt. Men klarar bara 2...
Jätte intresserad hur du fått till denna. Får till ljudlöst utan problem, men inte att vissa personer fortfarande kan ringa mig. Tack på förhand.
Tackar där var problemet Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Provade med detta bara för skojs skull igår och fick samma problem, efter av instalation av light flow så försvann problemet för mig. Men med...
Hej, någon som vet vad jag har kommit åt. Satt och pillade med inställningar igår och idag när jag kör Spotify så vibrerar luren i takt med basen...
Autentisering måste göras genom inloggning i webbläsaren, enda sättet jag fått det att funka Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
I adressbokens inställningar finns displayalternstiv där kan man ställa in vad som skall visas. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Har haft problemet lämnade den till telia och fick det fixat på mindre än 10 dagar. Kommer tyvärr inte exakt ihåg vad problemet vad, tror det var...