Separate names with a comma.
Kan du kontrollera att upplösningen verkligen är 1366X768? Ser gärna ett test på hur det går att surfa med Dolphin HD i den...
Det betyder ett inköpspris på 2150:- Ungefär. Så för att du skall kunna sälja den till kund så behöver du ta ut 3400:- Ungefär... Hur lång...
Såg detta nu, ursäkta att jag inte googlade lite i förväg... Men detta verkar ju vara en trevlig apparat... Tror ni man kan räkna med...
Misstänker starkt att så inte är fallet, ty dom öppnade ju preorders för ett litet tag sedan... Ingenstans kan jag läsa att enheten kör...
Då har jag beställt en 8gb jag med... Undrar dock när fan den kommer, för Dustin kunde inte specificera sig... :( Well...
Fan vad exalterande. Min HTC Hero roddade ju för fan 3G här hemma hos mig. Det har alla andra telefoner med. Man har lite att göra i alla fall...
Min högtalare sprack 3 gånger. Jag hade en liten "diskussion" med tele2, ty jag vägrar tala med brightpoint och anovo. Så nu är min nya...
Jag vet inte om min reklamation godkänns. Det borde den göra då den felat tre gånger med samma fal. Dock har jag samtalat med några kamrater...
Exakt detta har hänt med min... Min gick sönder 3 månader efter inköp. In till Anovo. Får tillbaka 2 veckor senare, perfekt igen. 1 månad...
APN: är inställd enligt wiki. Flygläge fungerar inte.
Tjenare! Jag rootade min telefon, och körde modaco länge och väl. Tänkte testa ny mjukvara, och testade lite olika, körde under en tid med...
Jag har lagt in denna, allt funkade skitbra! Så gick jag och la mig... Inte fullt lika bra... I morse så funkade inte det mobila...