Separate names with a comma.
Borde man inte kunna fästa ett sådant fäste från Jula på ena bulten bak bara?
yes! Du kan använda dig via denna länken, inställningar för vad du ska välja kan jag tyvärr inte hjälpa dig med, men finns massa videos och info...
Använd en Android telefon och ladda ner scooterhacking där appar finns!
Jag tänkte ni skulle få en liten uppdatering på hur jag löste mina brända kablar, om det skulle hända någon annan som får samma situation. Jag...
Båda dessa är ju dubbel ledare, iofs så kanske man kan klippa isär ec5 kontakten, vill ha kablarna så långt ifrån varandra framöver så det inte...
Då var det dags för bakhjulet.. Stötte på lite problem.. verkar som det blivit lite varmt! Vad hade ni gjort åt detta? Knipsa av och koppla ihop...
Dem jag beställde är: 6001-2RS SKF Kullager 12x28x8Default Title + 6003-2RS SKF Kullager 17x35x10Default Title Dessa beställde jag! Men som...
Okej då är jag med Rullade på bra efter jag monterade hjulet igen, så ska testa sen när våren kommer, känns vemodigt att ut och åka nu när det är...
Nej, jag beställde inte rostfria, 6001 -2RS men fick 2RSH, antar att det är samma lager. De orginal hjullagren som satt i var det bara ett som...
:):)Jag har nu beställt lager för både fram och bakhjul från Remlagret.se och fått hem dem, otroligt snabb leverans, dock så blev jag lite...
ja, kan inte du beställa hem och testa? :)
Frågan är väl vad det är för lager. Om det är billiga eller kvalitetslager dem säljer. Jag kommer köpa skf lager när jag ska byta nästa gång. Dem...
Anledningen till att jag inte vill uppdatera är för att jag har läst att den blir begränsad till 20-25km/timmen och det vill jag inte då min för...
Hej! Kan ni tipsa mig om någon annan bra app som man kan använda istället för Segway appen, är så trött på att det ska komma upp att man ska...