Separate names with a comma.
Det görs automatiskt i installern med rExtreme, men jo det gjorde jag. När jag installerade standard-romen igen så var jag mkt noggrann med allt...
Morsning! Jag har alltså en SGS3 LTE som jag har kört med rExtreme rom, men efter en uppdatering så började saker krångla och nu vet jag inte alls...
Jag har prövat både NEE och TLA, men ingenting fungerar för att kunna uppdatera via KIES. Har problem med mitt externa minneskort och skulle...
Hejsan! Har stött på ett problem i PowerAmp efter en ominstallation. Specs (just nu): SGS 3 LTE (I9305) rXtreme ROM (v7.1, Android 4.1.2)...
Hejsan! Det jag alltså vill göra är att använda en live-bakgrund som jag installerat ifrån Play Butiken. Men mitt alternativ för att använda...
Jag gjorde också det och det fungerade prima! Det kanske borde skrivas om i guider om att det är ett alternativ till att hålla in power-knappen?
Tack för svar! Körde in Pandoriam som fixade annan kernel vid installation. Får se hur det fungerar i längden, har tagit ett jäkla tag att fixa...
Tjena grabbar! Har precis skaffat en SGS3LTE och lyckats roota den. Nu tänkte jag ta det till nästa steg och fixa nån custom rom/kernel, men har...
Jag lånar tråden lite: Hejsan! Har precis fått hem min SGS3LTE och efter att ha kört CM på min SGS2 så är jag inte pigg på att återse all...