Separate names with a comma.
I fall någon annan skulle råka hitta det här via forumsök eller googling kan jag meddela att Android 4 inte bryr sig om ifall ringsignalsmappen...
Yes, men som jag skrev ovan, det tycks inte hjälpa. Tack ändå för tipset.
Hehe, eller hur. :) Jag får testa med andra filer också och se om felet kvarstår. Tack för svaret ändå!
Hade missat att telefonappen hade en egen inställning för det... lite pinsamt. Men den var inställd på rätt signal och det funkar ändå inte. Kör...
Att ändra ringsignal i inställningarna fixar jag förstås. Laddade upp en fil via Airdroid till ringsignalsmappen, och bytte under Settings >...
Äh fuck it, plockar upp och stoppar i laddaren ändå...
[IMG] Woo! Deadline om tre timmar, får inte packa upp den förrän dess, men nu har jag att leka med i helgen iaf... :)
Den tesen gäller inte tentaplugg; här sitter jag och ser tiden flyga förbi i allt annat än ultrarapid...
Låter som mord är enda utvägen.
Undrar om paketet kommer fortare i fall jag trycker på F5 hårdare.
"18:53 Jönköping, sorterad" Pleeeeeease, Posten, pretty fucking please with sugar on top! Så långt är det inte till Mölnlycke. :)
Woo! Nevermind, nu står det "Status orderhistorik: Skickad" :) Another flawless victory for team F5! \o/
Nej, absolut, men jag var osäker på vilken färg jag ville ha när jag beställde, så jag singlade slant... :p
Argh. F5ar min Elgiganten-beställning hela tiden men den ändrar inte status. Vit 64 GB... var nog fel val.
Det är väl ändå vansinnigt mycket bättre (och ärligare!) än Elgigantens och Media Markts á la Xkcd-information: [IMG]
Of course. :)
Jag ville ta företagetspaket, men valde postpaket i stället då det är 50/50 om Postens förare här fattar att enskilda firmor kan ha företag i...
De verkar ju inte direkt ha jättekoll på Elgiganten, nä... :) Min är inte skickad än, beställde 26/11. Vit 64 GB.
Dito... trololo på er allihop. :)
Nästan så jag behöver skärmdump för att tro på det. Grattis! :) Ser f.ö. att min order har ett leveransnummer på Elgiganten... men jag gissar att...
Låter försiktigt lovande... då hoppas vi på att de skickas ut söndag eller måndag då, samt att det inte är 500 andra som bokat upp den första...
Ofta brukar det vara tvärtom - datumet indikerar leverantörens estimat, och ett flyttat datum att leverantören tvingats justera estimatet. Oavsett...
Fasen, nu står det "I webblager 2014-12-07" hos Elgiganten...