Separate names with a comma.
Okej låter ju bra :) Tack så mycket för hjälpen, får hoppas jag bara lyckas med unlocking, rooting och nya romen då, men med guiden som finns...
Känns som jag blir mer å mer snurrig av det jag läser...o_O Men kanske är jag bara dum. Angående att jag testat med en annan operatör var att...
Har egentligen startat en ny tråd om samma sak men ställer frågan även här. Har en brandad och låst one x till operatören 3. Ska flytta utomlands...
Nej precis som du skrev olovskiij så är jag egentligen ute efter "operatörslås", jag har redan köpt en kod för det och låst upp och det funkade,...
Okej tack tack! :) Ska ta å läsa igenom både xda guiden och den här på swedroid. Och ja tänkte skriva i den tråden men eftersom den verkade...
Med risk att få massor av flame att jag ska läsa guides etc så ska jag göra det noggrannare snart. Men har inte riktigt hittat svar på vad jag...
För att undvika skapa ny tråd skriver jag här. Fick hem min första htc one x igår, har lekt lite med den nu och till min besvikelse märkt att...