Separate names with a comma.
Jag skulle helst vilja byta mot en mobil. Tack ändå :)
Bump
nädå ingen fara! :) Bara att skicka pm annars.
Tack! Har nu justerat priset till 3000 :- Den där enheten som du länkade till fanns i E-tuna och är dessutom Telenorlåst men en snabb sökning inom...
Hej Säljer min Xperia play som är köpt i mars från Telia, komplett med kvitto och kartong (inkl. alla tillbehör). Den är olåst och har inga märken...
Xperia play + pengar emellan?
Min glappar i alla fall. Har dessutom testat 4 andra som glappar lika mycket.
Är det någon som får upp hörlursikonen i statusbaren när man kopplar in sina hörlurar ? Brukade dyka upp på min desire
När jag drar ner status raden kan man till vänster se en tunn grön linje (den går längs skärmkanten) som inte finns på den högra. Den syns även i...
När jag är inne på musikspelaren och trycker på Artist stängs musikspelaren och ett felmeddelande visas "Not enough space in Music database".Album...
Okej men då är jag inte ensam om det. Kan hända men man vet aldrig med Samsung:-D Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Är det bara jag som inte hittar dessa program i Samsung apps ? (Image editor, video editor, sketch memo... etc)...
Tydligen ska de flesta telefonerna vara ivägskickade. Snackade med chattsupporten idag.
divx, avi? :) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=699824
Jag vill som sagt gärna ta del av erbjudandet och de som inte vill ha en Galaxy S får pm:a mig. Klart som fan att ni får betalt också. Finns i sthlm
+1 efter zaffe och A_m.