Separate names with a comma.
Prova programmet TouchDown, ett riktigt bra program för att synka Exchange/Outlook konton. Nackdeln är att programmet blir seeeeegt med lite...
Ok "skönt" att det inte bara är jag då. Programmet skulle ju vara helt gudomligt underbart bra om det inte hängde sig titt som tätt. Har stora...
Är det någon mer än jag som upplever programmet Touchdown Pro (betald licens) som väldigt instabilt och segt ganska ofta??? Kör detta på en...
Bor utanför Örebro - landet... Här är täckning en lyxvara kan jag lova dig! Kör med 3 och har varieande 0-1-2 i täckning beroende på var i...
:-) Bästa hittills på det området är tveklöst N72, grymt bra på allt utom pekskärm/internet. Men klarar 3-4 dagar lätt med push email på....
Nja, jag tycker mobilen borde klara av en ganska normal högbelastningsdag utan man blir fast mitt på dagen av - batteriet är dött. Jag använder...
Yepp det stämmer, tror det var 10-15 min extra laddning första laddningen när telefonen var avstängd, de andra 8st laddningarna var tämligen korta...
Provade själv detta med "specialladdningen" igår kväll. Troligen har det inte blivit någon förbättring alls. Var klar med laddningen 23:30...