Separate names with a comma.
Tack, eller nått. :) Frågan är bara var google har sin suggestion box? Synd att ingen av dem var gratis, tasker verkade coolt iallfall. //S
Jag söker en app där jag kan lagra platser som jag vill besöka senare. Jag vill att de platser jag har lagt till skall synas i list och kartvy....
Pratade nyss med kundtjänst igen (3 gången). Det är 256 RAM som gäller. Hon hade haft 3 liknande samtal denna morgon och alla hade avbeställt. Hon...
Ringde till supporten igen och nu fick jag beskedet om att det är 256 MB i RAM. Skärmen kunde han inte svara på. Däremot när jag ringde igår så sa...
Vilken tid exakt beställde du? Jag fick min bekräftelse 16:46. Jag hade hoppats på att få den i slutet av den här veckan men det kanske är allt...
Vad tror ni, när får man telefonen? Jag beställde min samma dag som den blev publicerad men när jag ringde idag så kunde han inte ge mig någon...
Jag reggade mig här på Swedroid för detta :P Jag ringde till telia support alldeles nyss och mannen jag pratade med där sa att RAM minnet i...