Separate names with a comma.
Jag har småletat efter den i ett par år nu och nu på sistone har jag gjort stora sökinsatser utan att hitta den. Då slog det mig att jag inte sett...
En sak till bara; jag hittade ett gammalt email där det stod att jag loggat in på icloud med 5s. Har aldrig fått ngt om att jag loggat ut. Sökte...
Hittade artikel från mars 2016 som beskriver hur lätt det är att ta sig förbi telefonkoden...:(. Gå förbi via Siri bara. Hoppas Apple tog bort...
Får hoppas på detta då, även om mobilen då skulle ha blivit stulen för hela 3 år sedan ( 5s som var gammal och halvdöd redan då) och jag nu är...
Ja alltså den hade ju pinkod som man var tvungen att veta. Menar du att dom inte kan ta sig förbi det steget och få tag på min info, utan kan...
Just det. Ok. Hoppas att de åtminstone raderat mig helt från mobilen i så fall. Läskigt att de skulle kunna ha tillgång till en massa info om en...
Men då skulle jag ju ha fått signaler om det på ngt sätt förmodligen. Det jag inte fattar är hur den i så fall kunde ha hamnat utan Find my iPhone...
Ok men då har åtminstone ingen annan kopplat ett icloud konto till den ännu?
Tack!! Googlar runt och matade in IMEI på en sida som sa att den var ”Clean” ( för att jag inte anmält den stulen ännu förmodligen va?) och...
Jag gick igenom alla mina Mail ända till början av 2017 och har inte fått ngt Mail om att Hitta min Iphome skulle ha avaktiverats på en iPhone 5s....
Låter som om det skulle ha varit svårt för dom att radera kontot utan att jag skulle ha fått signaler om det på ngt sätt. Och det har jag inte...
Tack för svaret. Har ett svagt svagt minne av att den fanns med på Hitta min iPhone en gång i tiden. Men det var så länge sen så jag kan inte...
H Hej! Mitt första inlägg här; hoppas verkligen jag postar på rätt plats! Min fråga är; finns det ngt sätt att spåra en gammal iPhone 5s som INTE...