Separate names with a comma.
DEN ÄR PÅ VÄG! JAG HAR FÅTT KOLLI-ID! Förlåt för versalerna men sitter i en miljö där jag inte kan studsa upp och ner. Om det skulle visa sig att...
Eller så prioriterar de abonnemangskunder. Om du får den, kolla om det medföljer 8Gig-minneskort också. Står nämligen på deras sida att det...
(#&*^%!!!)^42 Jag beställde min den 16/3. Beställde du din med abonnemang?
Sitter också och biter på naglarna. Beställde min från mobilgiganten då jag av en slump lyckades kolla när telefonen skulle komma in när den...
Byter från en Nokia E71. Det är en trevlig telefon men vi har aldrig kommit riktigt överens. Innan dess var det en k810 + handdator. Jag hoppas...
@ -WR- Håller med dig ang. batteritiden. Alla mig inkluderat sitter här och väntar trots "dålig" batteritid. Det är något man får ta för att få en...
@ -WR- Batteriet har du rätt i. Men det känns lite som en designfråga. Får man plats med batteriet? Vad kostar 1400mA vs. 1500mA? Jag tror...
Är man bekymrad över batteritiden kan man ju altid köpa en Samsung GT-E1150. Den har 740 timmars standby och hela 8,5 timmar taltid. Allt till ett...