Separate names with a comma.
Lightinthebox (varifrån jag köpte min) har en "kreativ rabattpolicy" får man säga. Nedsatt från 50 469 kr till endast 4 233 kr! Otroligt! :D
Klassiskt Lyxfällan-upplägg på det där ;)
Hämta ut, du kommer inte ångra dig en sekund!
Har tipsat om den här pumpen innan men får pusha den igen, helt grymt bra! Skruvas på ventilen helt utan problem (gummidistans mellan munstycke...
Japp! Och med flashad mjukvara så är det ju bra drag i den. Toppnoterat 32km/h, men det är precis i början när batteriet är fulladdat. Snittar...
Köpte min i september, pendlade till jobbet då, ca 8km enkel väg. Sedan kommer vintern och scootern fick gå i dvala. Tog ut den på säsongspremiär...
Jag beställde från Light in the Box som sade sig ha ett EU-lager, och det var inga problem med tull eller annat. Det verkar dock inte vara ett...
Nä, men vi har många skåningar här i Stockholm. :)
I verkligheten gäller väl ändå båda alternativen? Man går ju inte i blindo över gatan bara för att man har rätt till det. Samtidigt ska de som...
Precis som när man kör bil så får man räkna med att alla andra är dumma i huvudet och agera därefter. :)
Jag önskar/hoppas att alla som kör el-scooter följer trafikreglerna och respekterar andra trafikanter. Då skapar vi oss ett gott rykte och slipper...
Alltså denna pumpen orsakar inget läckage alls, inte ens när du skruvar av ventilen. Det var det jag försökte förmedla. :)
Kan tipsa om denna pump som jag köpte till min M365. Munstycket har en liten gummislang så den går att vinkla på ett väldigt praktiskt sätt vilket...
Min icke-EU-version levererades med luftfyllda däck.
Fick hem min från LITB igår. Bästa köpet på många år!
Solid advice! Plastskivan blir nog ett måste ganska snart faktiskt. Att spola av i duschen innebär även att jag blir tvungen att göra rent duschen...
Ni som kör i ur och skur och bor i lägenhet, hur förvarar ni cykeln? Ser framför mig en pöl av slaskvatten på hallgolvet och hur frugan fyller i...
Jag mailade LITB och fick svar ganska snabbt. Det kommer ta ca 8-12 dagar innan vi får paket. Gissar då att paketet just nu transporteras från...
Jag fick exakt samma leveransbesked igår, och en spårningslänk till PostNL. Men sedan dess har inte mycket hänt. Det står fortfarande "Shipment is...