Separate names with a comma.
Tack, de flesta recensenter tycker den är bra men det är alltid bra att höra om någon använt den en längre tid och fortfarande är nöjd.
Hej, Är riktigt sugen på en Xiaomi 4k Drönare. Är det någon som har erfarenhet av en sådan? Länk: Xiaomi Mi Drone WIFI FPV With 4K 30fps & 1080P...
Jag beställde nyligen från tomtop. Ordern hade status On hold under hela processen men efter ca 1 vecka fick jag ett tracking-id hos UPS och efter...
Nu har jag tagit scootern till och från jobbet några dagar och är mycket nöjd. Har dragit i snitt 7-8% battteri per km på en sträcka som är mycket...
Jag försöker ansluta till Ninebot-appen, appen hittar scootern men den går inte att ansluta utan står att den inte stödjer den. Finns det någon...
Sen ska du inte bli orolig om din order får status "On hold", det innebar tydligen bara att de måste utföra en "qualitycheck" innan den kan...
Carlsmooth jag beställde en från Tomtop förra veckan och har nu fått ett ID hos UPS som ska hämta upp den för leverans till Sverige vilken dag som...