Separate names with a comma.
Någon här som vet om Galaxy A70 är fullt kompatibel med Samsung Pay?
Hej! Är det någon som lyckats beställa Pixel från Amazon.de? 3A XL säljs för 459 euro. Billigare än från Google Store. Som någon tidigare nämnt så...
Tja, jag drar en fuling och säger att jag söker samma sak, ifall att det helt plötsligt finns massor av folk som har en Galaxy watch så skulle ett...
Jag antar bara att jag blir så förbluffad. Har inte sett det här på min tidigare oled skärm, inte heller på hustruns. Jag tycker om telefonen...
Här är en video som visar mitt problem. [MEDIA] View: https://imgur.com/a/rR3R9qE
Hej igen och tack för svar! Jag vill verkligen tro er. Även om jag tror er så tycker jag att det blöder för mycket. Jag är hemma idag, så jag...
Hej! Tack för svar. Jag har testat samma grej med min gamla S8 och frugans S9, och inget sånt syns. Kan det vara en Huawei grej? Jag har...
Hej, Jag har en P20 Pro sedan i början på december. Älskar den, speciellt batterietoch kameran! Kommer från en Galaxy S8 och dessförinnan var jag...
Tack för svar. Hur länge pågår förköpet? Det som oroar mig med den här kampanjen är att jag en gång läst på Reddit att någon i något främmande...
Hej, ny här! Jag undrar om vad folket här tror om någon blivande kampanj med Note 9 och Galaxy Watch. Samsung har ju kört sådana kampanjer...