Separate names with a comma.
det där är riktigt fina grejer :)
precis så, kan man säga. använde MultiPicture Live Wallpaper. finns ju snyggare "meny-bilder" man kan använda men som sagt så experimenterade jag...
tack :)
dessutom orkade jag inte ändra bilderna i photoshop så att menyerna står på svenska :P
gjorde lite såhär istället. vet inte hur nöjd eller färdig jag är. kanske (eller troligtvis) byter tillbaka till bara en hemskärm igen. [IMG]...
tack så mycket. det är tobbys ikoner som går att ladda ner från madelis app.
förresten är jag också lite irriterad på att statusbaren är så ful, hade velat ha den transparent men inte dölja den helt. någon som vet om man...
gjorde lite nytt. att man aldrig kan bli nöjd :P [IMG] Uploaded with ImageShack.us
antingen är jag lite slö eller så är något galet. jag vill också ha ikonerna men det känns som att dom är i lite fel format. hjälp? :)
för att skillnaden är så stor? sorry, liksom.
det finns redan en tråd på ämnet: https://swedroid.se/forum/42378-hur-ser-era-homescreens-ut.html
du får skicka ett meddelande till madeli med din mail osv så fixar hon ett lösenord till dej så att du kan logga in. hon gör riktigt schyssta ikoner.
börja med att ladda ner adw launcher.
ser ut som samma tema jag använder, nämligen ICStemat av Vertumus (eller något annat ICStema för den delen. kolla xda. ikonerna har jag ingen...
ändrade lite men är inte riktigt 100. [IMG]
jadå det ska väl gå alldeles utmärkt.
fungerar utmärkt hittills :)
väldigt OT men bara för att jag såg att du använder TW 4.5. min sgs 2:a är min första androidlur så ursäkta om frågan låter noobig men, tw är...
awesome! tack så mycket :)
någon som har hittat en lösning på "svenska-till-stock-keyboard"-problemet (alltså inte swype)? fungerar ju inte med language-modden från kitchen....
[IMG][/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG] Uploaded with ImageShack.us [IMG] Uploaded with ImageShack.us [IMG] Uploaded with ImageShack.us
deliverance, menade jag ju. sry. ny och okunnig.
riktigt snygga txt-ikoner. letat som en galning men inte hittat någonstans. länk? :)