Separate names with a comma.
Jag kommer befinna mig i Vietnam i mitten av december till mitten av januari, ingen som möjligtvis vet om dem kommer vara tillgänglig där då?
När jag surfar in på swedroid via mobilen möts jag bara av en grå skärm där det står "ON", längst upp till vänster, är det min telefon det är fel...
säkert? får testa det senare idag!
Flashade in stock med odin, nu fastnar telefonen vid uppstart och loopar animationen.. vad ska jag göra?
Har du testat att ta ut batteriet och sätta i det igen? Har du startat om telefonen?
Är det en rom? Edit* såg den, usch, nej. Kan tyvärr inte. Ingen som vet vad det kan bero på?
Prupledodi: Nej jag har inte energisparläge på. Facit: Tror du det löser problemet? Slajk: Nej, det har jag inte.
Jag vet inte hur jag ska förklara detta bättre än jag gjort i rubriken. Hemskärmarna liksom hackar sig fram, ibland inget alls,men oftast...
Tack gode gud för swedroid, och tack jedi!
http://www.google.se/search?hl=sv&q=f%C3%B6rb%C3%A4ttra+3g+gsm+&oq=f%C3%B6rb%C3%A4ttra+3g+gsm+&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=48605l57398l0l58566l5l...
Det var problemet, återställde helt enkelt inställningarna. Tack! Tråden kan tas bort.
Jag har ett otroligt jobbigt problem, mitt 3g funkar inte! Är det någon som vet vad detta kan bero på? Inte ens loggan i statusbaren kommer...