Separate names with a comma.
Är detta bara lösa rykten som cirkulerar eller är det "snart dax"?
Ja precis, inte prime. :) Jag är jättenöjd med den, så det är inte på det viset, tänkte bara kolla om det finns andra märken att jämföra med. Men...
Andra Pad's som har tangentbord/batteri som Asus har = ? Tittar runt på olika Pads, har en Asus pad idag (den innan Transformer) + då...
Vart skickar man sin trasiga HTC Desire om garatin är slut? Min har dött "överhettningsdöden" som många verkar råkat ut för. Blir svinvarm och...
Kommer nog göra som du Smith och avvakta tills feedbacken börjar strömma in.
Bra "sport" hörlurar = ? Precis fått min SE X Active och tänkte investera i ett par bra/tåliga lurar. Kommer från HTC Desire innan och kört...
Gjorde du rätt i. ;)
Fick hem min "vita" idag, fick med en svart bakstycke i boxen med. Blev lite besviken då "vit" är verkligen "vitvitvit", dvs. ingen orange linje....
Ja. Låg t o m ute hela kvällen/natten.
Surfade på nätet med mobilabb. och givetvis så blev den överhettad och frös. Går inte att köra en hårdreset. Har plockat ut minneskortet,...
Min HTC Desire låste sig nu för sista gången, jag har tröttnat och lämnar inte in den igen. Skulle vilja ha en smartphone som har samma storlek...
Tele2 - Företag - Mobiltelefoner Har nuvarande en HTC Desire som jag håller på att bli skogstokig över. Har varit på en företagsresa i Norge...
Men knarrar ingenting OCH jag har nu tappat den +6ggr i asfalten. Tack och lov enbart på kanterna & "gummisidan". Allt har bara gett lite små...
Råkat ut för WiFi vs 3g buggen som tydligen spökar för många. Sett att vissa har pratat om vissa enkla app:ar som används för att slå av/på WiFi...
Jo, men igen verkar inget av dem ha något "extra", utan är enbart en "smartkondom".
http://www.fortte.com/scr/showproduct.php/442?type=0 Den här hade vart perfekt! om den bara hade funnits till Desire också ... [EDIT] Men...
Detta ser ut seom en ren pouch/fodral? Har den alltså extra fickor m.m.?
Flesta fodral är just, fodral och inget mer. Skulle vilja ha något som är mer åt "Filofax" (fast utan allt papper då Desiren är "filofaxen)...
Hur blir det med volymen? Och det skulle jag vilja fråga alla som har en trådlös/blåtand? Min erfarenhet är trådlösa lurar/headset aldrig har...
Funkar även "Kontroll för iPhone (Play/Pause/Skip ) inkluderad" på Desire?
Kolla in http://www.jetshopfree.se/vad-ar-en-jetshop-free-webbutik.aspx Jetshop är ol school in webshop's branschen men tyvärr har alltid varit...
Ja jag är på, har du någon lista av något slag Cobbe, eller skall man bara PM:a dig med adress info. etc. ?
det låter som jag misstänkte lite grann, Desire är "över medel" jämfört med de flesta andra. Så med ett extra skall och displayskydd så kan jag...
Jag är helt klart intresserad, självklart beroende på slutpriset.
Hejsan, Är i slutfasen att skaffa en ny jobbmobil och är i "sista" fasen skulle man kunna säga och det står mellan Desire vs Legend. Jag har...