Separate names with a comma.
Aj då! Låter inge bra! Vad kostar det att fixa eller finns det någon chans att få det på garantin?
Ok om det är så att knapparna har egna sensorer så kan det mycket väl vara att digitizern har gått och lagt sig. Jag har även kört reset på luren...
Det är ett fel som uppstod plötsligt, den har funkat hela dagen men nu på kvällen ville den inte vara med längre. Jag kör allt original, inget...
Jag har ett väldigt konstigt fel på min SGS. Det är så att skärmen inte reagerar, det går helt enkelt inte att svepa undan låsskärmen eller knappa...
Med touchwiz, jag trivs ganska bra med denna och behåller gärna den och har inte rootat telefonen. Jag tror jag hittat boven i dramat och det är...
Jag upplever att menyerna är mycket snabbare nu med den nya uppgraderingen. Jag har dock ett problem och det är när man är på någon annan hemskärm...
Jag fick hem mitt paket idag. Har du/någon lyckats klura ut hur man ska placera piggarna på batteriet så att det laddar korrekt?
Audio Book Player är en väldigt enkel och stabil spelare för detta ändamål, men den gör absolut det den ska. Sen finns en spelare som heter...
På min gamla galaxy funkade det som sagt automatiskt när man zoomade. Vet inte vad som är bäst egentligen, kanske finns tillfällen då man inte...
Ahh!! Tackar ödmjukast för upplysningen!
Är det någon fler än jag som har problem med anpassning av sidor i standard webbläsaren? Exempelvis när man går in på aftonbladet och klickar på...
Hur lång tid tog det innan du/ni fick det levererat?
Jepp, jag kontaktade den svenska Samsung supporten då de har Europa-garanti spelar det ingen roll var i Europa man köpt den. Jag fick till och med...
Jag köpte min gamla galaxy på handyattacke.de. Det fungerade hur bra som helst, men tyvärr gjorde inte telefonen det. Fick lämna in den på lagning...
För mig fungerar det hur bra som helst att skicka mail från programmet Gmail.
Som en workaround i väntan på dina förbättringar kan jag tipsa om att det går att navigera mellan skärmarna genom att trycka på prickarna i...
Klockan reflekterade jag aldrig över men jag upptäckte att datumet visare 24e juni. Blev helt plötsligt osäker på om det var midsommar imorgon... =)
Vad är det för skillnad på detta och göra en factory reset via menyerna? Inställningar --> Privat --> Återställning fabriksdata
Tackar ödmjukast för tipset! Detta var faktiskt enklare på den gamla galaxyn där man bara behövde ansluta och mounta. Någon som vet vad detta...
Otippat! Jag var i kontakt med Samsung idag och de verkar ha tappat bort min anmälan till erbjudandet. Jag skickade in för ganska längesen och...
Har alla som blivit uppringda lämnat telefonnummer? Eller tar de reda på numret? Vad jag kommer ihåg så lämnade jag bara serienummer och imei...
Min lur har varit inne på service tre gånger. Första gången var det dåligt ljud när man pratade med folk, andra gången hittade den inget mobilnät...
Jag vet inte om man ens vågar hoppa på detta erbjudande. Man kan ju inte direkt påstå att Samsung gör ett vidare intryck.
Är det någon som ens orkat bemöda sig med att kontakta Samsung igen för att fråga om de har något nytt att komma med angående detta erbjudande?...
#28 Beror helt på erbjudandets utformning om jag nappar eller om jag aldrig kommer köpa en samsung-produkt igen.
Var det någon som noterade att det står att den ska offentliggöras senare under andra kvartalet? Än så länge är det bara kvartal ett. Vilken...
Vad hade du för problem med din lur då? Om man kollar runt lite i forumet verkar det inte vara en helt felfri telefon precis. Nästa telefon kommer...
Jag börjar ledsna rejält på den här luren!! Jag har haft den två månader ungefär och den har varit inne på service två gånger och nu verkar det...
Jepp! Fortfarande samma, "No Service" säger den. Och söker man aktivt efter mobilnät så listas inga andra operatörer heller. Vilket jag vill...
Nätet funkar utmärkt när jag sätter i SIM-kortet i min gamla SE lur. Har även testat med ett SIM-kort från Telia.
Jag har äntligen fått tillbaka min Galaxy från service. Jag lämnade in min lur på grund av att ljudet skorrade vid samtal. Och vad får man...
Jag beställde också min Galaxy från handyattacke och jag blev liksom du lite fundersam när jag såg att samsung dekalerna på kartongen var brutna....
Vid samtal alltså?
I min lur skorrar ljudet ganska mycket. Särskilt om volymen kommer över den övre halvan på volymmätaren. Är det någon annan än jag som har upplevt...
Jag har också en lur från tyskland. Hur skulle man kunna byta ut CSC-filen? Och vad är egentligen skillnaden på den tyska releasen och den nordiska?