Separate names with a comma.
Jag köpte Apple AirPods ver.2., snabb på återkoppling och otroligt serviceminded och korrekt. Det blev ett snabbt och smidigt köp! Jag...
Jag tar gärna Apple AirPods ver.2 för utsatt pris. Jag skickar ett pm till dig :-)
kort och gott: för att du ska kunna installera flash så måste ladda ner "Adobe Flash Player 10.1_10.1.72.7.apk lägga den på valfritt minneskort i...
Dum fråga men kan ni gå till en tre-butik och testa era lurar där? för de kör endast 3G och har i princip stängt av 2g. det jag vill komma med...
Spännande! du har inte behövt göra ngt alls i telefonen för att bli av med skrivskyddet på den externa disken? jag blir tokig på skiten snart, går...
precis som postaren ovan skriver ska du göra men glöm inte att köra installationen med samsungs egna filhanterare för success, funkar inte med...
tack för inputen jodå det har jag kommit på och jag har t.o.m börjat köra med en sådan där appkiller som man eg inte ska behöva göra, finns ju...
Tjo! Jag har testat svtplay och fotbollskanalen och visst funkar det hyfsat, bilden flyter på bra men ljudet blir aldrig synkat dessvärre och...