Separate names with a comma.
Japp den är borttagen nu, alla kort är sålda.
64gb sd kortet är sålt.
Dool från sweclockers har lagt budet.
Har ett bud på 200kr + frakt
Visst kan vi det. När kan du? Har lite tid vid lunch 12:00 eller vid 16:00 kan du ta dig till domkyrkan?
Tänker inte öppna upp förpackningen. Varför skulle jag sälja fake kort? Hade det varit kopior så hade jag nämnt det i min annons. Köper ni så...
Tyvärr så kan jag inte hitta något kvitto. Det var som sagt ett tag sen.
Varför skulle det vara en bluff? Du får gärna kolla mina andra annonser som jag har haft på sweclockers och även kontakta de som jag har sålt till.
Kan man göra det fast att jag betalade kontant?
Har 2 sista resterande är sålda, 1 utav dem hoppade en köpare av i sista sekund.
Har tyvärr inget kvitto på dem då jag köpte dem för ca 1 år sedan på elgiganten
Hej Säljer 2 st sd kort. Nr:1. Första kortet är ett 128gb sandisk ultra 80mb/s Nr:2. Den andra kortet är 64gb sandisk extreme pro 95mb/s Båda...
Min håller oftast från kl 06:00 tills jag går och lägger mig runt 23:30 då har jag ca 20% kvar utav batteriet, har 100% ljusstyrka Alltid wifi och...
Det är den bästa mobilen som jag har haft i dagsläget, är super nöjd, håller bra i batterier och är snabb
Clash royale!
Clash royale Slither.io
Hur får man upp edge panelen? Har bara edge feeds och edge lightning, får inte upp sid panelen. Och min andra fråga är hur kommer man in på...
Aa hoppas jag med, men om de skockar den imorgon så kommer den inte förrens på måndag eller tisdag :(
Pratade med dem igår, fick ett svar att det skulle ta 2-3 veckor och de kunde inte svara på varför det stog leverans 03-11 på min beställning
Beställde först från tele2 03-06, och sen avbeställde jag och beställde från comviq 03-07
:o åhh vill också få hem min
Är det någon som har fått sin från comviq än? När man kollar på comviqs sida står det leverans 2-3 veckor, men på själva orderbekräftelsen så står...