Separate names with a comma.
Märkligt och störigt. Funkade dock bra när jag startade om. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Vad är custom roms? Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Jag är ny på det här med Android-platta, har en Nexus 7 och när jag skulle koppla ihop tangentbordet (som funkat utan problem) så går det inte att...
Märkligt det där. Men nu funkar det. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Inga Android-knappar, men jag är väldigt nöjd ändå. Trodde det skulle kännas litet, men icke. Dock: fodralet väger mer än tangentbordet. Skickat...
Nu har jag laddat ner både Moon reader och Fabrik. Får se vilken jag gillar bäst Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Jag har precis köpt min Nexus och där till Microsoft Wedge. Funkar riktigt bra ihop! Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Vad är fördelarna med Moonreader+? Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Går det att hitta poddar som finns i iTunes via Pocket cast? Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Jag har en Nexus 7 och är på jakt efter en bra app för bok och tidningsläsning. Vore bra om appen och funkar för pdf-filer också. Skickat från...
Tack! Har installerat DropSync, funkar riktigt bra! Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Jag har en Nexus 7 och hade gärna önskat att min DropBox var tillgänglig i offline-mode, precis som den är på min dator. Är det möjligt? Skickat...
RIktigt snyggt! Perfekt när man använder plattan så som du gör - till läsning. Själv kommer jag behöva köpa en annan typ av fodral, så jag tänker...
Jag hittade det! Måste ha varit något vajsing igår när jag försökte ändra i inställninhgarna, för då fanns det ingen rubrik för fysiskt...
Sa har jag da antligen fatt min Nexus 7. Underbart! Till Nexusen sa kopte jag ett Microsoft Wedge keyboard, med svenskt tangentbord. Som ni...
Tack för era svar! (som jag läste för längesedan) Jag har nu efter flera veckors velade beställt en Nexus 7 från leverantör i Sverige och hoppas...
Vad är viktigt att tänka på när jag köper en Nexus 7 i USA? Tänkte köpa en 32 GB med WiFi. Hur är det med garantin, den gäller i hela världen,...