Separate names with a comma.
Tack! Det var vänligt av dig och jag kommer kolla på detta som ett alternativ. Jag tycker det är så oerhört dåligt av Samsung bara. Återigen,...
Hej! Till min bestörtning upptäckte jag att min plan om att arbeta med Gear S på armen och Tab S 8.4 för mer konkreta uppgifter inte fungerar då...
Tack ASUS Sverige! Tungt jobbat...
Ofcourse är det uppdaterat al the way... Hoppas alla har en skön kväll...
Hej alla! Dessvärre är problemet kvar... Jag ska trycka vidare ikväll i Dice... Tack för visat intresse alla...
Tack igen för snabbt svar...
Ok, jag ska prova... Tack för ett snabbt svar!
Hej alla! Jag ska börja med att säga att jag är supernöjd med min transformer. Det finns tyvärr ändå en del som stör mig i varierande grad. Jag...
Okok... Ingen önskvärd lösning men kanske tillfällig. Ett alternativ kan ju också vara att köra en skön profil i Setting Profiles. Tack så...
Hejhej! Jag har bekymmer med att jag inte får upp å, ä och ö på Asus tangentbord på skärmen. Jag använder mig av tangentbordet och för att det...
Tack så mycket! Jag slänger in 30 kr direkt, nice...
Knas! Men för att förtydliga så döljs mediaspelarens knappar men inte TF statusrad längst ner på skärmen... Tungt...
Hej! Jag har bekymmer när jag ska se på film. Statusraden längst ner på tabben ligger kvar och stör konstant. Jag har testat med både VPlayer och...
Ojojojoj vad nöjd jag skulle bli om någon kunde skicka en invite till mig...
Kies ansluter inte min telefon... Den söker inte ens efter den, sinnessjukt. Kies upptäcker den för programmet startar när jag pluggar in USB...
Svenska tecken? Hur tänker ni om svenska tecken? Finns det någon lösning eller finns det olika modeller?
Hej. Mina tidigare problem med galleriet och att telefonen betedde sig märkligt under samtal måste vara kopplat till någon av de mängder appar...
DrT! Fungerar inte. Det står att filformatet inte stöds? Mycket märkligt... Jag hoppas på en lösning framåt mer än vad jag hoppades på hårda...
DrT! Ja, jag kan se dem men inte öppna dem. Det blir bara en svart bild när jag försöker. Tack så mycket för ditt snabba svar... / Jonas
Jag tycker denna rom är grymt tung! Tyvärr har jag ett problem och det är med mina media filer. Jag kan inte se bilder eller filmer sparade på...
Okok... Jag vill bara säga att jag tycker rommen är tung i övrigt. Helt klart den fetaste jag kört hitills och jag har plöjt igenom en del......
Tack så mycket! Innan körde jag XWJM9. Jag installerade enligt anvisningarna på xda, alltså med clockworkmod... Skumt...
Hej alla och snälla hjälp mig! Jag gillar denna rommen hårt och är nu på 7.1. Innan körde jag 7.0. Jag har ett stort problem och det är att...