Separate names with a comma.
Handhavandefel, vad är det för idiotiskt svar? Jag beklagar att du inte vill använda andra launchers för ökad användbarhet, och rootning har en...
Om någon orkar, förklara gärna varför jag ska avaktivera OCLF och lägga in voodoo. Tack :)
Detta låter nice. Men varför kallar ni det för jailbreak? Snart kallar ni all mjukvara för något reklamord som "appar", och liknande. Det är en...
Givetvis är det löjligt, men jag menar bara att om man läst om att "baka" grafikkort, och kanske även har hört talas om att man t.ex har kunnat...
Att med "hårdvaruhack" låsa upp mjukvaruspärrar är väl inget ovanligt?
Jag fick samma grej efter ett misslyckat försök att flasha jm7. Ta ut batteriet, låt det vara ute en lång stund. Sen kan du köra 3knappsmetoden...
Vilken är den stabilaste 2.1 firmwaren just nu? Eller vilken är den senaste? Jag flashade jm2 för ett tag sen, men det har kanske kommit något...
Okej, där ser man. Hoppas bara att de som arbetar med 2.1 buggfixar och 2.2gänget är syncade, och att 2.2 firmwaren innehåller de saker som har...
Vem står bakom sidan samsung-firwares då? Det är väl knappast samsung? Varför skulle den här privatpersonen få tillåtelse att ladda ner vilka...
Jag behöver hjälp med mp3uppspelning på min androidtelefon (samsung galaxy) Jag vill kunna skapa en playlist med låtar utefter vilken mapp de...
Jag satte på Invisible shield på min galaxy igårkväll, och jag måste säga att jag inte är alls nöjd med resultatet. Det behövdes en massa pillande...