Separate names with a comma.
Hur är det med språket? Är allt på Engelska? Verkar som man kan iaf välja att få tangentbordet på svenska?
flashade precis in och gjorde precis som det stod i "guiden" men den verkar ha fastnat på tornado boot logan eller det kanske bara tar satans tid...
Mmm verkar vara blandade känslor angående EXT2 & 4. haha dagarna kan vara rena helvetet kan jag ju säga :cry:
Låter som man ska ge EXT2 ett försök då alltså :P Haha är it-support till olika företag o eftersom de flesta sover på nätterna händer det inte...
Speciellt när man ska sitta här till 07.00 men blir väl att flasha och kontrollera. Angående kernel ser du använder EXT2 vad är skillnaden på den...
Tänkte inte efter innan post skyller på man sitter o jobbar ;) Tackar för info iaf.
Nice nice! Men man har möjligheten med SGS tools att ta bort massa onödiga samsung stock apps lr jag har fel? Bara batteritiden är bättre än min...
Ser lovande ut på pappret men hur är den i verkligheten med prestanda och batteritid? :) Finns det inga bilder på bygget?
Någon som vet vad som händer med romkitchen? Uppdateringar är nog iaf på G då man möts av "Maintenance mode!"
Det är inte så att väggladdaren glappar? Har samma problem med min laddare dock inte orkat prova med en annan laddare men om jag sätter i...
Är det bäst att flasha in JVO först även om man ska köra JV5/9 eller man ska välja JVH då? Vilken är det senaste version av dem tre?
Tänkte bara höra lite kvickt innan man börjar bygga vilken som är det senaste.. Ser att det finns tex under baserom JVO, JV5 och JV9 och sen...
Någon annan som drabbats av att OneSeven antingen inte byter dag lr om den byter dag så går den från genomskinlig till svart?
Okej tusen tack! Man lär sig av sina misstag... =/
Mer info Basbandsversion: I9000XXJPP Grundversion: 2.6.32.9 curio@carton #voodoo-stable-5.0.1 Komplieringsnr: FROYO.XWJPA
Hej, har lagom mycket panik i kroppen just nu. Finns det på någon sätt att möjlighet få tillbaka allt till original? Original kernel, inget...