Separate names with a comma.
Har inte extra känslig touch inställd. Fick tips om att jag själv kanske avvisar samtalet av misstag när jag drar upp mobilen ur fickan genom...
Tackar för tipsen men jag har alltid mobilen upp och ned i fickan och jag kommer inte på nåt sätt åt displayen. Vidare sitter skalet som det ska....
I veckan köpte jag ett original S-view till min Note 4. Funkar kalas sånär som på en grej. När jag jobbar har jag skjorta och har mobilen i...
oh, får bli full wipe då. innebär det wipe data/factory reset, wipe cache partition, advanced - wipe dalvik cache och mounts and storage - format...
Sitter just nu på 2.5.4v4 och är helnöjd med den. Rekommenderas ändå en uppdatering? I så fall måste jag wipa då eller bara flasha nya? och måste...
bluetoothproblem Jag kan inte föra över filer, t.ex foton mellan datorn och telefon via bluetooth. Datorn och telefon är parkopplade men under...
Förlåt en novis Om man kommer från Galnet MIUI och vill lägga in en hopkokad ROM lägger man den bara på interna SD-kortet och flashar via CWM...
Bluetoothproblem Bluetoothproblem. o_O Hoppas nån kan hjälpa mig. Har bluetoothen inkopplad och det står: "connected to phone audio". När jag...
Okej, då vet jag. Tack igen :)
Supernöjd :D Tackar för hjälpen Conny. Du är en klippa......
Hehe ;) Såklart är det min tel men ska gifta mig med flickvännen nästa helg så kanske bäst att göra som hon tycker ett tag till ;) nöjer mig nog...
:D Rootad och klar. Få se nu om jag vågar lägga in Twooey (får egentligen inte för flickvännen). Supertack Conny ;) Och om jag inte skulle...
ursäkta en nybörjare vilken fil ska jag ladda hem för att roota min? Grundversion 2.6.35.7-I9000XXJVP-CL264642 se.infra@SEP-40#2...