Separate names with a comma.
Någon som vet hur man får den att visa matchresultat? Jag kan inte trycka på redigera "lag" knappen.
Den är så stock den kan bli.
Uppdateringen har nu hittats av telefonen, men ändå sker samma sak vid installationen. Någon som har något förslag på vad jag kan hitta på?
Du har nog rätt i att det är bäst, men man blir ju så sugen när man läser om andra som fått den :-) Det blir nog att jag väntar om ingen har...
Hej, jag hoppas på att kunna få lite hjälp av er kunniga. Jag har försökt uppdatera min lur 5 gånger sen igår men det är något som inte funkar som...
Tack för snabbt svar! Håller tummarna för att jag får en ny på direkten då de oftast inte är så effektiva ;) Kan ju börja sälja tv4play...
Idag dök de fruktade oljefläckarna upp på min 5veckor gamla, svarta tab från telia :( Hur hanterar de det? Är det bara att gå in i närmsta...
Vart finns den?
Oj, ibland är man lite väl snabb på tangenterna;-)
Ajdå, då är det tyvärr inte intressant.
vart finns den?
hej, finns det någon app på market som gör att man kan spara appar på sd?
Tack, nu funkar det!
Hej! Min spica har krånglat lite för mycket på sistone, så nu ska jag återställa den och hoppas att den skärper sig. Annars skickar jag tillbaks...
nu har jag fixat det! var tydligen tvungen att radera en himla massa appar som tog minne!
har kollat och hade inga på simkortet:(
hej, för cirka 5 månader sen fick jag min spica jag beställt, har uppdaterat till 2.1, den har funkat helt okej men nu helt plötsligt så kan jag...