Separate names with a comma.
Jag är inte heller så imponerad över mate 10 pro. Jag har haft den sedan början av december o den får nån månad till att visa vad den går för (o...
Nån som känner till nått mer eller har förslag på lösning när mitt Plantronics Voyager 5200-headset börjat krångla. Mobilen kopplar i o ur...
Ah, ok. På vilka sätt kan jag väcka telefonen? Jag vet att jag med fingeravtrycket låser upp den men kan jag även på annat sätt väcka/aktivera...
Går det att dubbelknacka på skärmen för att tända den? Vart är Equalizern för att justera ljudet i tex Spotify?
Ja, för mig är det viktigt att leverantören ligger på med uppdateringar. Och Sony är bra o snabb. Jag byter sällan mobil, vart 2-3:e år o då är...
Mmm... Är lite så jag tänker. Synd på vad det ser ut, så bra mobil.
Varför gillar du inte emui? Jag funderar på den modellen men har "svår" separationsångest från Xperia.
Det ser ju bra ut. Upplever ni att det är bra nu eller är dom fortfarande långsamma, även om dom kanske är bättre än tidigare?
Hej Jag har haft diverse Xperia i bra många år och har i stort varit nöjd med dom, framförallt att jag upplevt Sony vara på tårna när det gäller...
Ja, jag ser också att uppdatering ligger o väntar i min z5 nu. Vet inte vilken o vad för skillnader men det lär väl ge sig.
Hej Är det bara för mig som headsetet inte kopplar upp samtalen? Jag svarar och det är tyst i headsetet. Jag måste koppla om till mobilen o svara...
Äntligen upphörde det eviga blåtands-hackandet som infanns sig efter förra uppdateringen. :)
Tack för tipset. Jag avinstallerade pinkoden för SIM-kortet, startade om och återinstallerade SIM-kortets pinkod och då slapp jag den extra frågan...
Hej Min Z2 är jobbig nu. Sedan nån månad tillbaka så får jag varje gång jag startar mobilen, på en svart/vit skärm uppmaningen att "slå din...
Visst heter versionen 5.1.1?
Äntligen är snabba justeringar för ringsignalen åter. Tack för den updaten
Jag har haft mobiltelefoner sedan början av 90-talet och sällan varit helt nöjd. Men med Z2 så hände det; jag är helt nöjd. Den är tveklöst bästa...
Återkoppling. Jag skickade in telefonen efter att en sista gång pratat med Xperia kundtjänst som varit mycket bra o tillmötesgående under hela...
Yes, my update was also over the air. I i´m quite sure that something happend during the 4.4.4-download, because Z2-friends 4.4.4-download was at...
It would be a way to go, to downgrade, but i've paid a lot for this mobile and I just want it to work. Tomorrow i will send the z2 for guarantee...
Tried both factory reset and "software repair" for 7-10 times already, since the 4.4.4 update in november.The phone also reboot in "safe mode"
Jag kan meddela att min Z2 fortsätter att hänga sig-reboota med jämna mellanrum. Har fört anteckningar om det hela och jag hittar ingen gemensam...
Hello My Z2 freezes at any time when I am active with the Z2. Several times a day, after the 4.4.4 update. Even some single times in standby....
Återkoppling: Nu efter mjukvarureparation verkar den snurra på som innan uppdaten men ändå åkt på en till hängning.
Jaha... Klart att bara jag här på forumet som har krångel efter uppdateringen. :) Jag har kontaktat Sony idag o dom rekommenderade...
Hej I juli köpte jag min Z2 som efter det o fram till uppdaten 4.4.4 varit den överlägset stabilaste mobil jag haft. Den har aldrig tvekat det...
Har fryst ett 10-tal gånger, alltså får till slut svart skärm med Android - logga. Verkar långsamt bli lite bättre med frysningarna efter jag...
Fjärde frysningen på 5 h som övergår till omstart. Den har aldrig fryst sig tidigare. *5:e på totalt 11h.*
Ja, ut o badat o tagit selfies under vattnet. Inga problem dock var det som att jag pratade i en kudde i min mikrofon i nån h eft badet. Jag e...
Hej Finns det kvar är jag spekulant. Mvh
Hej Jag bara öppnade telefonen o monterade den på plats igen, men vi kanske har olika fel. Hos mig var inget "fäste" etc trasigt. Mvh
Hehe, själv kör jag nu på en SE K810i. Nästan befriande! :)
Hej Har skickat min HTC Sensation på service till CR-service och min enkla fråga är om här vet om jag får igen min telefon eller om man skickar...
Min började också krångla med att svarsknappen försvann så att det inte gick att svara och den forsatte ringa efter att den uppringande lagt på...
Min wifi började också krångla för att slutligen knappt gå igång alls utan "fastnar" i att söka anslutningar så jag har skickat in min "Sensation"...
Min wifi började också krångla för att slutligen knappt gå igång alls så jag har skickat in min "Sensation" på reparation.
Uppdatering: Jag har nu bytt Lcd-skärmen o nu fungerar telefonen som den ska igen. Mvh
Skärmen ser frisk ut. Men lcd har spricka som syns även med mörk display. Återkommer m resultat när jag fått den nya o bytt. Mvh
Jag har nu tagit isär telefonen o kan se en spricka i lcd-skärmen, som går likadant som kanten mellan bild o svart på den bifogade bilden i mitt...
Hej Min dotter tappade sin X10 mini från ca 30 cm höjd in i en pärm o detta hände med skärmen: X10 mini, skärm Precis när man startar upp...